tomsi89 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hei! Jeg driver med et lite "lokalt" eksperiment. Ideen kan jo være elendig, men jeg liker å dille litt. Jeg har satt opp ei nett side, Joomla CMS og bruker template. Jeg er ikke noe erfaren designer eller koder overhode. Tingen er bare at jeg kunne trengt litt respons på denne ideen min. Jeg har altså ei side hvor det er litt random news, nesten litt sånn "underground" om dere skjønner. Jeg har også prøvd å gi mulighet for at alle registrerte brukere kan uploade alle slags filer intill 5mb størrelse. Kanskje dette er dumt iht fil delingsloven. Tanken er at det skal være admins som godkjenner opplastet innhold selvfølgelig. Har også tatt i bruk en joomla module kaldt "community builder" hvor brukere får lage sin egen lille profil. Dette fungerer ikke helt 100% enda, men som sakt dette er bare en ide. Dere kan jo sjekke ut siden på tomsit.com og kanskje gi noen tilbakemeldinger på det. Tar gjerne i mot hard kritikk om dette er elendig, dårlig ide. Men om noen er interessert i å være med (frivillig) som artikkel/news skriver (engelsk) må en gjerne melde interesse. Mvh Tomsi http://www.tomsit.com Endret 24. september 2010 av tomsi89 Endret emnetittel Lenke til kommentar
tomsi89 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Ingen som har en liten kvass kritikk en gang? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sida ser jo fin ut, fine farger og grei layout. Innholdet kan jeg ikke uttale meg om da det var 100% uinnteressant for min del. Lenke til kommentar
tomsi89 Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Takker. Nettop byttet fra et public template til et eget produsert. Innholdet faller vel neppe under den største brukergruppen, men heller under en mindre gruppe spessielt interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå