ole_marius Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har nå nappet skjegget mitt (med skjegg rota) på et spesifikk punkt under haka for et par måneder siden med fingrene. Føler at det ikke er noen skjeggvekst der og er redd for at det ikke vil vokse ut nye skjeggrøtter. Noen kloke sjeler her? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du vil aldri få skjegg der igjen dessverre. 3 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det vokser ikke ut igjen. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Virkelig? Gjør det ikke det? trodde de tulla først jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det gjör det vel? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor nappe skjegg in the first place? Og det bør vokse ut igjen. Du har ikke bare et hår per hårsekk, men rundt 3 mener jeg å ha hørt. Bør ikke forsette med nappingen med andre ord. Men ikke ta dette for god fisk. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fordi jeg ikke har mye skjegg men et par ekle svarte hår som kommer frem iblandt. Kom til å tenke på at mine øyenbryn vokser seg tilbake til å bli like ille hele tiden, som knekker teorien om at de ikke vokser ut igjen! Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøp en barberhøvel... Funker ved få hår og jeg kan umulig tenke meg at det er mindre funksjonelt enn å nappe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Slapp av, ingen fare for at skjegget ikke skal vokse ut igjen. Den eneste måten man kan hindre skjeggvekst er ved å ødelegge selve hårsekken hvor skjegget/håret vokser ut fra. Dette må gjøres ved feks. å brenne den istykker med laser. Hårsekken vil ikke forsvinne ved at man napper ut skjegg. Det er bare håret man får nappet ut. 1 Lenke til kommentar
ejager Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei Ole Marius, slaap, de første tuller med deg. Hår vil vokse ut igjen. det kan ta litt tid, men ikke før man har ødelagt hårsekken (med laser elnl) vil håret slutter å komme ut Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Føler meg veldig lettet nå, så for meg at jeg måtte vinke bye bye til litt skjegg nå.. Men hvor lang tid tar det før det vil vokse ut? Synes det har gått veldig lang tid, samt at jeg i bunn og grunn tror jeg har nappet med meg hårsekken.. Hvorfor nappe skjegg in the first place? Og det bør vokse ut igjen. Du har ikke bare et hår per hårsekk, men rundt 3 mener jeg å ha hørt. Bør ikke forsette med nappingen med andre ord. Men ikke ta dette for god fisk. Kjedet meg og irriterte meg som smått på skjegg håra som stakk ut og begynte å nappe i kjedsomhet.. Endret 31. august 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kvinner napper jo hår støtt og stadig, så ingen fare. Som med voksing tar det lengre tid enn vanlig barbering. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mange som napper i kjedsomhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå