SimonV94 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om jeg har sjangs til å komme inn på brønnteknikk med 4.1 i snitt ? PS: fikk 4.1 i 10'ende klasse, går nå TIP og tror egentlig at jeg kan forbedre snittkarakteren min. Vil helst til Kristiansund, siden jeg bor i Trondheim og det er det nermeste tilbudet som jeg vet... På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Brønnteknikk er en veldig populær linje. Her i Bergen har jeg hørt at snittet er på godt over 5. Men det varierer jo selvsagt fra år til år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For det første så kan du fyre din ungdomskole karakter rett i søppelspannet for godt fordi den har ingenting med VG2 og senere inntak å gjøre. Og for det andre, du er allerede kommet inn på VG1 teknikk og industriell produksjon og da er det karakteren alene fra dette skoleåret som er tellende for VG2 brønnteknikk. Du har kjangs til å komme inn på brønnteknikk dersom du presterer godt på VG1 teknikk og industriell produksjon. Men som sagt så er det en populær linje med høyt snitt. Lenke til kommentar
V_G_2 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som vet om jeg har sjangs til å komme inn på brønnteknikk med 4.1 i snitt ? PS: fikk 4.1 i 10'ende klasse, går nå TIP og tror egentlig at jeg kan forbedre snittkarakteren min. Vil helst til Kristiansund, siden jeg bor i Trondheim og det er det nermeste tilbudet som jeg vet... På forhånd takk for svar. hadde et snitt på 4,2 kom inn på brønnteknikk på Stangnes videregående skole. 1,5t fravær og G på orden/atferd. Lenke til kommentar
RPServices Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det er også mulig å ta Brønnteknikk VG2 kurs privat. Vi tilbyr dette kurset i Stavanger og Kvinesdal med samlinger fredager og lørdag over et halvt år. Du går opp som privatist til eksamen etter endt kurs. Da samlingene er i helgene kan du også kombinere studiet med jobb. Sjekk ut Brønnteknikk VG og andre kurs på www.rpservices.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå