Gjest Angrer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det har seg sånn at jeg hadde sex med noen som jeg angrer sykt for. Jeg tror selv at jeg angrer på det mest for at folk som jeg ikke vil skal vite om det kan få høre om det. (Dette spørs jo selvfølgelig ann på vedkommende jeg hadde sex med og hvor mye hun plaprer men er hun sånn nogenlunde normal i hodet vil jo ikke dette komme ut). Jeg får bare ikke fjernet tankene fra det. Jeg kan jo ikke gjøre noe med det nå og jeg vet at jo andre har vært i lignende situasjoner. Vil jeg glemme dette som månedene går? Det jeg er redd for at hvis/når jeg glemmer dette at hvis jeg møter på vedkommende senere vil dette skrape opp i dårlige minner for en lengre periode? Det kunne jo vært noe mye verre som hadde skjedd men jeg greier ikke å slutte å tenke på det. Hvordan dette kan slite så mye på psyken skjønner jeg ingenting av. Et spørsmål til dere som er eldre; Bruker dere plutselig å komme på sexpartnere dere har hatt i utide eller bare når det blir snakk om sexpartnere? Jeg bare håper at dette ikke vil påvirke meg når jeg skal ha sex ved en senere anledning. For dette begynner virkelig å bli utholdelig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Skjedde dette når du var beruset? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kommer over det. Om et par-tre år må du virkelig tenke for å komme på alle sexpartnerne dine. Lenke til kommentar
Gjest Angrer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Skjedde dette når du var beruset? Liker ikke skylde på noe men jeg hadde drukket men jeg var ikke veldig full. Så det var nok heller at jeg ikke tenkte med hjernen. Lenke til kommentar
Gjest Angrer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kommer over det. Om et par-tre år må du virkelig tenke for å komme på alle sexpartnerne dine. Alle... Dette spørs vel på hvor mange man har hatt? Flere som kan bekrefte det bluechamp sier? Lenke til kommentar
Gjest angrer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Men er det flere som har angret en god stund etter sex? Det eneste jeg vil er å slutte å fokusere på dette men det er ikke så mye andre lyspunkter i livet for tiden... Kan det være dette som også er en del av problemet?? Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Uff, ja. Kjenner meg igjen. Dessuten er det vanskelig å vite hvordan du ønsker å forholde deg til personen etterpå. Men gi deg litt tid, så kan du le av det. Hvor mange er det vel ikke som puler rundt som kaniner. Minner meg på hva en kul venninne av meg hadde på russekortet: learning how to live is learning how to let go. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvordan kan du angre så mye på en ONS at det gir deg traumer og du nesten blir gal av det? Er det noen du liker som du ikke vil skal vite det, eller var hun bare veldig weird? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Kommer litt ann på hvorfor du angrer : *Har du hatt sex med et familiemedlem (mor , far , søster , søskenbarn , niese etc) så BØR du angre og ikke minst sørge for at dette ikke skjer igjen. Eller søk hjelp .*Er sexen med en annen person og den var frivillig så bør man ikke angre på selve sexen, men handlingen om det forårsaker en annen person skade. Som for eksempel når du tar dama til bestekompisen. *Er grunnen til at man angrer fordi man tok en person som man i utgangspunktet ikke har villet hatt sex med til vanlig bør man egentlig bare komme over det og se det positive i erfaringen. Endret 30. august 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Angrer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kommer litt ann på hvorfor du angrer : *Har du hatt sex med et familiemedlem (mor , far , søster , søskenbarn , niese etc) så BØR du angre og ikke minst sørge for at dette ikke skjer igjen. Eller søk hjelp .*Er sexen med en annen person og den var frivillig så bør man ikke angre på selve sexen, men handlingen om det forårsaker en annen person skade. Som for eksempel når du tar dama til bestekompisen. *Er grunnen til at man angrer fordi man tok en person som man i utgangspunktet ikke har villet hatt sex med til vanlig bør man egentlig bare komme over det og se det positive i erfaringen. Jeg prøver jo absolutt å tenke sånn men så begynner jeg å tenke tilbake på hvorfor jeg gjorde det og hvorfor jeg var der osv........... Jeg får ta tiden med hjelp. Det er jo disse tankene som er jævlige. Så lenge jeg slipper de får denne feiltagelsen være en lærepenge. Men jeg undres selv på om jeg ville angret like mye hadde skjedd et annet sted enn hjemstedet mitt. Så at det rett og slett kan være frykten for at andre skal få vite om det som er problemet? To kompiser av meg vet om det så jeg har stoppet deres kjeft. Men jeg har jo sjelden opplevd av kvinner som forteller om sex de har hatt til flere andre så lenge det ikke er snakk om kjendiser eller veldig kjekke mannfolk (under den kategorien er heller ikke jeg) Skal jeg ha sex med noen andre for å glemme dette? Tips til hvordan jeg kan få disse tankene ut av hodet hele tiden eller må jeg ta tiden til hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvordan kan du angre så mye på en ONS at det gir deg traumer og du nesten blir gal av det? Er det noen du liker som du ikke vil skal vite det, eller var hun bare veldig weird? Nei og nei. For å være helt ærlig er hun ikke i stygg kategorien. Men det er først og fremst omstendighetene rundt det som er litt snålt. Jeg skjønner heller ikke selv hvorfor jeg tenker så mye på det. Så klart er det ikke verdens undergang om det kommer ut men det er jo alldeles ikke noe artig i det hele tatt hvis noe sånt kommer ut. Skal jeg bruke hjernen så tviler jeg vel på at det kommer ut men man kan nesten aldri stole godt nok på noen i slike tilfeller. Finnes mange som koser seg over slike tinger. Men som jeg sier så tror jeg det ville vært mye enklere å komme over et slikt tilfelle hvis man ikke hadde noen felles bekjente og fra samme sted. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Uten å kjenne omstendighetene: Alle mennesker har egne ting og problemer å tenke på, tror ingen kommer til å bry seg om de hadde fått vite det, om det er en helt vanlig jente. Slapp av. Folk tenker mer på sine egne greier enn at du har hatt sex med noen, glemt etter 1 dag av alle andre. Endret 30. august 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Uten å kjenne omstendighetene: Alle mennesker har egne ting og problemer å tenke på, tror ingen kommer til å bry seg om de hadde fått vite det, om det er en helt vanlig jente. Slapp av. Folk tenker mer på sine egne greier enn at du har hatt sex med noen, glemt etter 1 dag av alle andre. Dette må defineres... Men jeg skjønner jo hva du mener men det er jo det som er problemet mitt nettopp å tenke positivt og ikke bry seg om det som har skjedd. Lenke til kommentar
Gjest Angrer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uff, ja. Kjenner meg igjen. Dessuten er det vanskelig å vite hvordan du ønsker å forholde deg til personen etterpå. Men gi deg litt tid, så kan du le av det. Hvor mange er det vel ikke som puler rundt som kaniner. Minner meg på hva en kul venninne av meg hadde på russekortet: learning how to live is learning how to let go. Bare et spørsmål hvis du har opplevd det samme.... Tenkte du på det i flere måneder før det ga seg??? Å f.eks nå som du blir minnet på det glemmer du det med en gang etterpå??? Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bare et spørsmål hvis du har opplevd det samme.... Tenkte du på det i flere måneder før det ga seg??? Å f.eks nå som du blir minnet på det glemmer du det med en gang etterpå??? Ja, det plager meg ikke et minutt engang nå, men jeg må le litt av hvor mye jeg la i det, der og da. Etter to uker hadde jeg lagt det bak meg.. Dama var langt mer avslappet enn meg. Jeg var redd for at jeg hadde forpliktet meg til et forhold, ved å ha sex, og at jeg kom til å være et rasshøl om jeg ikke gjorde noe mer ut av det, selv om det var hun som la opp til å ha sex med meg. Det er jo seff også kanskje litt vanskelig om du er redd for at folk skal få vite om hvem du har hatt sex med. Det blir vel nesten litt sånn kom ut av skapet opplegg ala sånn homser har det? Helt seriøst, det er få som dømmer, og om du ikke dømmer deg selv, så preller alt av. Jeg har hatt venner som har vært utseendemessig skikkelig kjekke, som har ledd av hva de har hatt seg med av damer. Stygge, feite, gamle osv. No stress. Lenke til kommentar
Beneath Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du kommer nok over det! Som Nihilist1 sa er det ikke mange som dømmer og heller le av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg