Jappesen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei fra en nykommer Jeg trenger en god skjerm til bildebehandling som ikke koster skjorta. Tenker 24" skulle være en OK størrelse? Håper noen kan komme med gode alternativer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har en HP ZR24W som jeg trives veldig godt med. Fungerer veldig bra til bildebehandling, og er fornuftig priset. HP ZR24W i prisguiden Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Har en HP ZR24W som jeg trives veldig godt med. Fungerer veldig bra til bildebehandling, og er fornuftig priset. HP ZR24W i prisguiden Hei og takk for svar Leste om den her http://www.tftcentral.co.uk/reviews/hp_zr24w.htm og den høres absolutt bra ut, ja. Dog virker innstillingen av skjermen litt skremmende på meg. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Anbefaler deg å se på denne. Skjermen er billig og 2-3 stk av denne gjør susen, til ditt formål Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Verdt å merker seg at U2311H er en 16:9-skjerm, noe jeg personlig ikke liker når det skal drives bilderedigering. Har man to stykker, noe som absolutt er et alternativ når prisen er så pass lav, blir ikke dette et problem. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Anbefaler deg å se på denne. Skjermen er billig og 2-3 stk av denne gjør susen, til ditt formål Takk, men jeg klarer meg med en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå