TheCatIsALie Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Det skal jeg snart kjøpe, og lurer på noe. Jeg har 3 skjermer. Kan nå bare bruke 2 av gangen. Bruker bare DVI. Hva ekstra trenger jeg for å kunne bruke alle tre skjermene på en gang? Å bruke mitt gamle skjermkort (som jeg har nå), 9800GTX+, vil nok funke, men har ikke lyst til å kjøpe ett dyrt HK for å ha plass til to skjermkort. Vil bare kjøpe skjermkortet. Og evt. ekstrating så lenge ikke så dyr. Matroxhead2Go ting er dyr sist jeg sjekka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) AKTIV DP -> DVI Koster alt fra 500kr til 1000kr Endret 30. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 USB? Blir ikke det fryktelig ræva bilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nei, du misforstod. Med AKTIV Display port -> DVI kobler du den i DP porten og en USB port, og så DVI kabelen i adapteren. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Okei, men hvorfor trenger jeg å plugge i to steder..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 DP klarer ikke å gi nok strøm til DVI, så den trenger hjelp fra en usb port. Eller noe sånt Du må ha aktiv adapter uansett, om du ikke har skjer med DP http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/gpu50-ati-eyefinity-display-connectivity.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå