Laman Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvorfor står det Tom Clancy's Splinter Cell og Tom Clancy's Ghost Recon? hva har Tom Clancy å gjøre med spillene? :-? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvorfor står det Tom Clancy's Splinter Cell og Tom Clancy's Ghost Recon?hva har Tom Clancy å gjøre med spillene? :-? Han har skrevet bøkene som disse spillene er bygd på. Genial forfatter, du bør sjekke ut noen av bøkene. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er ikke Splinter Cell noen bok. Utviklerne har laget karakterene og storyen, og Tom Clancy har godkjent ting og gitt forslag. Sørget for at spillet er i hans "ånd". Egentlig er det vel bare et tricks for å få flere til å kjøpeSplinter Cell ved å lokke til seg Clancy fansen, og å få flere til å kjøpe Clancy spill ved å lage et ordentlig actionspill istedenfor disse mer taktiske spillene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 He, tom clancy hjelper altfor mye til med sine versjoner av framtiden, og han bestemmer nok mesteparten av historien. Geniale bøker av Mr. Clancy: Rainbow Six Op center Speilbilde Bjørnen og dragen. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Netforce bøkene er noen av mine favoritter Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Netforce bøkene er noen av mine favoritter Men netforxe FILMEN var no dritt Lenke til kommentar
magnuso Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Som Niskivara sier inneholder ikke Splinter Cell en historie skrevet av Tom Clancy, men figuren, eller rollen er en splinter cell. Dette uttrykket har Tom Clancy brukt om en type angrepsstyrke som fienden ikke skal kunne se og heller ikke skal merke at har vært der. Angrepsstyrken skal kunne inneholde en mann. Tror dette ble riktig. mmm... Ja noe sånt. Det er nok riktig at det bruker navnet hans for å kjøpe seg inn, men spillet har likevell en leverett. Noe jeg tror vi alle er enige i. Makan til spenning kan vel ikke finnes i 3 personsskyter. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå