Skrujernet Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei, I det siste har forumet, eller opera, begynt og logge meg ut automatisk. Veldig irriterende, og noen ganger vil den ikke logge meg på igjen før etter et par forsøk. Veldig irriterende. Elsker opera, så hadde vært fint om noen hadde et svar på problemet! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har samme problem. Løsningen er å måtte slette cookies. Denne knappen finner du nederst på siden. "Slett mine cookies" 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Er eg ikke alene? *snufs* Eg har lenge slitt med at eg plutselig ble logget ut mens eg surfet på forumet. Noen ganger kunne eg logge inn med en gang, andre ganger gikk det ikke. Som regel ikke. Noen ganger har det hjulpet å lukke Opera helt, andre ganger har eg måtte vente i flere timer. I IE har det fungert hele veien. Det er lenge siden eg har reinstallert og regner derfor med at det var en bug hos meg som lagde problemet. Venter på ny maskin og regnet med at det skulle løse problemet. *signere på listen over brukere som har problemer* edit: Det fungerte å slette cookies. Nå er eg tilbake med Opera! Endret 30. august 2010 av nomore Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vil også nevne at dette kan kunne trenges ofte. Selv om jeg har slettet mine cookies en del ganger, så detter jeg fortsatt ut et par ganger i ny og ne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vil anbefale dere å ta denne saken i Trackeren . Les om fordelene med Tracker-funskjonen her. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Opplevde samme problem for 1-2 netter siden. Sletta cookies i Opera, fungerte perfekt etter det. Så har jeg blitt logga ut noen ganger. Gjerne når jeg trykker på siste innlegg, mine innlegg, eller på innlegget. Øhh... Eller at det skjer helt randomt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ikke for å snakke stygt om Trackeren(formålet liker eg), men det er flere saker i Trackeren som ikke får oppmerksomhet: - "Mine innlegg + favoritter" viser kun mine innlegg, ikke favoritter - Får ikke lagt tråder til som favoritt - Klokka i forumet er feil i år igjen Ved å poste i Trackeren så får ikke sakene den oppmerksomheten de trenger, er mitt inntrykk. Første saken eg linker til mener eg er veldig synd har blitt nedprioritert over så lang tid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 har samme problem med opera her, skjer peridoevis Lenke til kommentar
robolai Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har Opera, men har aldri opplevd det... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Fungerer perfekt nå. Takker for tipset! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Privat fane funker også av og til når dette inntreffer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Merker at dette skjer kun på den ene maskinen min, men ikke på en annen. Problemmaskin: - Windows 7 Enterprise 64-bit NO - Opera 10.61 NO - Panda Cloud Antivirus Free Fungerende maskin: - Windows 7 Home Premium 64-bit NO - Opera 10.61 NO - NOD32 64-bit Det er dog en hel haug med forskjellige programmer som er installert på de forskjellige maskinene(noe er installert begge steder, andre kun på den ene osv). Ramser ikke opp disse her. Virker som om det er maskinene det er problem med, og ikke forumet? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Etter å ha vært her i X antall år, så er det først nå det skaper problem? Kan være Opera-spesific bug. Kan være cookies-problem. Det er iallefall teoriene mine, for det fungerer perfekt i FireFox (en browser som jeg vanligvis ikke bruker, kun til erstattning for IE.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå