Gå til innhold

Beste oppsettet til prisen av 6100?

Anbefalte innlegg

Er dette det beste oppsettet man kan få til prisen av 6100-, kroner?

post-177420-1283197061,119_thumb.jpg

Er ganske ivrig å spør nå, siden jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av pris i morgen, fra dustinhome. Ta en titt på bildet, vær grei å se over.

del dine tanker med meg :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt råd er å ikke bruke tusenlappen på et kabinett, når du først bare skal bruke 6 tusen på en maskin. Du vil mye heller sette pris på å bruke de pengene på deler inni maskinen, enn på fjortissfaktoren.

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar

okå, jeg fjernet dette : Thermaltake kabinettet OG Gigabyte geforce 460 otc SKJERMKORTET

Jeg la TIL dette :

Kabinett: Cooler master elite 430 - midtårn - atx - 399-, kroner. (ikke på lager)

Skjermkort sapphire radeon 5850 1gb GDDR5 PCI-E 2XDVI/HDMI/DP - 2 359-, kroner. (lager status 1-3 dager)

spørsmålet mitt, er dette mye bedre? :)! passer alle delene sammen?

f.eks passer alle delene mine inn i kabinettet/passer skjermkortet de andre delene?

Lenke til kommentar

Vis du kommer til og bygge gamer videre som jeg gjør, anbefaler jeg deg faktisk og kjøpe en 1000w med en gang. Blir kanskje litt overkill til pc'n du skal ha nå, med når du skal bytte ut ting senere så blir du glad for at du kjøpte en 1000w nå.

Jeg angrer værtfall.

Lenke til kommentar

tror nok ikke jeg skal bygge den vidre, i såfall hvis jeg skal så, så kjøper jeg bare ny strømforsyning osv, men spørsmålet mitt er : Passer delene jeg nevnte over?

Se på bildet til adamlod der står delene. Bare erstatt kabinett og skjermkortet med det jeg nevnte rett over.

er alle delene rett? passer delene inn i kabinettet? osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

tror nok ikke jeg skal bygge den vidre, i såfall hvis jeg skal så, så kjøper jeg bare ny strømforsyning osv, men spørsmålet mitt er : Passer delene jeg nevnte over?

Se på bildet til adamlod der står delene. Bare erstatt kabinett og skjermkortet med det jeg nevnte rett over.

er alle delene rett? passer delene inn i kabinettet? osv..

Vist du har valgt Cooler Master Elite 430 som er på dette bildet:

http://www.coolermaster-usa.com/upload/product/2989/gallery/full/5.jpg?1011964708

Ja, da passer skjermkortet ditt med glans (det er 2 5970 som er montert i det på bildet).

Resten av komponentene er det som regel alltid plass til, er dog veldig lite plass til og rydde kablene bort på.

Lenke til kommentar

muggostforslag.jpg

Ville kanskje vurdert det hovedkortet i stedet, nyere chipsett og støtte for 6Gb/s S-ATA.

Folk som prater om 1000W PSU og sånt må jo tro du skal ha innmaten til å gløde av varme etter overklokking, men til et slikt system er en så stor PSU bare bortkasta. 700W vil holde lenge til dette systemet, selv om du utvider med sprekere skjermkort og flere harddisker senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ville kanskje vurdert det hovedkortet i stedet, nyere chipsett og støtte for 6Gb/s S-ATA.

Folk som prater om 1000W PSU og sånt må jo tro du skal ha innmaten til å gløde av varme etter overklokking, men til et slikt system er en så stor PSU bare bortkasta. 700W vil holde lenge til dette systemet, selv om du utvider med sprekere skjermkort og flere harddisker senere.

Beste oppsettet så langt, kanskje gått litt ut over ytelsen pga en bedre strømforsyning.

Men jeg stiller et sterkt spørsmålstegn til den Deltaco strømforsyningen, ikke pga. ytelse, men kvalitet. Det lukter du at du får hva du betaler for, i verste fall knerter den CPU og GPU når den ryker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Her har du pcn?! er dette bra da? Går ikke mer opp

i pris, heller ned for å si det sånn!

post-177420-1283258896,4048_thumb.jpg

Der får du max ytelse med veldig god kvalitet til en billig penge!

Lenke til kommentar

? Jeg har et spørsmål, jeg hadde alle varene i Kurven, så trakk jeg bestill nå for å se hva som skjedde. Så får jeg mail og alt

- takk for din bestilling

Å hvis jeg går på ordrehistorikk på dustinhome.no så står det status ''ordre''

Jeg klikker på linken å der står det kundenummer osv osv, også under navnet står det ''betal din ordre''

Hvorfor får jeg mail hvor det står takk for din bestilling?

Endret av Muggost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...