pocket-bike Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 spiller du bfb2? i do it so the u most do it to - hvorfår er det ikke fly på battlefield bad company 2? - Hvorfår er banene så små noen av dem? - det er gøy at man må lv'le opp men det tar jo så sinnsykt lang tid! untitled.bmp y.bmp Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sense? this makes none! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 i do it so the u most do it to Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 - hvorfår er det ikke fly på battlefield bad company 2? - Hvorfår er banene så små noen av dem? Nå har jeg ikke brukt så mye tid på Bad Company 2, men jeg tror du finner svaret på spørsmål nummer 1 ved å se på spørsmål nummer 2. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg letet etter humor, dette var offtopic, men jeg lo av dette så du berget deg. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvor gammel er du trådstarter? 10 ? Makan til dårlig grammatikk skal man lete lenge etter og denne tråden hører hjemme i Battlefield kategorien, tror jeg. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 - det er gøy at man må lv'le opp men det tar jo så sinnsykt lang tid! Ok, skal huske dette Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 kult, skal huske dette, takk for en nyttig tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå