Gå til innhold

HTC Desire VS Samsung Galaxy S (jobbtelefon)

P0nduz

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må kjøpe meg en ny jobbtelefon og har bestemt meg for enten HTC Desire eller Samsung Galaxy s.

Funksjoner jeg trenger:

God støtte for exchange

Bra batteri (må holde hvertfall 1 dag)

God byggekvalitet

Brukbar skjerm i sollys.

Er samsung telefonen så mye bedre på nevnte funksjoner at den er vert ca 1000 kr mer?

Takker på forhånd for svar:)

JC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva med alt det pratet om at samsungen lagger osv, og at desire ikke har noe problemer. Jada-jada kunne gått kommet med hva som er så mye bedre. Holder ikke å si at den er tusen ganger bedre og at den er verdt det uten å si hvorfor.

Bare skjermen, batteritid og design gjør det verdt å velge Galaxy S. Tusen ganger bedre? Mulig ikke men klart bedre er vel riktig å skrive......

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg mener Galaxy ikke er værdt de ekstra pengene.

Skjermen er bedre, men det er ikke mye forskjell utenom i sterkt dagslys.

Desire har nå 2.2 mens Galaxy har 2.1

Galaxy har både marked og bada, men bada har bare et håndfull programmer enda.

Galaxy har "startskjerm" helt til venstre av de virtuelle skjermene, og gps bakgrunn vil gjøre at du ikke ser hvor du er på startskjermen.. bagatell men.

Jeg synes Sense er bedre en TouchWiz, altså desire bedre en touchwiz.

Byggekvaliteten er bedre på desire en galaxy og dekslet "spiser" ikke fingeravtrykk. Men helt nypusset ser galaxy bedre ut.

Batteriet er noe bedre på galaxy, men desire holder 1 dag for meg med full sync av gmail, exchange, twitter + wlan, bt på hele dagen og en del telefonsamtaler.

Eneste grunn til å kjøpe Galaxy er om du skal se mye film på telefonen da skjermen er litt mer svart i det svarte, og at den har støtte for FLAC.

Lenke til kommentar

Desire har altfor lite internminne. Noe som resultere i at du ikke får mottatt epost når du har mindre enn 15 MB ledig minne, noe som skjer kjapt om du legger inn litt programmer og spill.

Vil gjerne komme seg etterhvert som flere kan legges på SD, men pr dags dato er dette det største irritasjonsmoment med Desire og er grunn nok til å velge den bort.

Lenke til kommentar

For å faktisk svare litt objektivt på det trådstarter spør om:

God støtte for exchange - Desire er bedre

Bra batteri (må holde hvertfall 1 dag) - Galaxy S er bedre

God byggekvalitet - Desire er bedre

Brukbar skjerm i sollys - Galaxy S er bedre

Helt enig. Desire holder seg også på riktig side på batteribehovet, men stryker på sollys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...