P0nduz Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei Jeg må kjøpe meg en ny jobbtelefon og har bestemt meg for enten HTC Desire eller Samsung Galaxy s. Funksjoner jeg trenger: God støtte for exchange Bra batteri (må holde hvertfall 1 dag) God byggekvalitet Brukbar skjerm i sollys. Er samsung telefonen så mye bedre på nevnte funksjoner at den er vert ca 1000 kr mer? Takker på forhånd for svar:) JC Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja den er så mye bedre og verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Flere som har noen inspill? Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flere som har noen inspill? At du ikke får flere innspill tyder vel bare på at de fleste er enige. Mye bedre skjerm og batteri på Galaxy og ikke minst design og byggekvalitet det er nok verdt mye mer en 1000,- spør man meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Men hva med alt det pratet om at samsungen lagger osv, og at desire ikke har noe problemer. Jada-jada kunne gått kommet med hva som er så mye bedre. Holder ikke å si at den er tusen ganger bedre og at den er verdt det uten å si hvorfor. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Men hva med alt det pratet om at samsungen lagger osv, og at desire ikke har noe problemer. Jada-jada kunne gått kommet med hva som er så mye bedre. Holder ikke å si at den er tusen ganger bedre og at den er verdt det uten å si hvorfor. Bare skjermen, batteritid og design gjør det verdt å velge Galaxy S. Tusen ganger bedre? Mulig ikke men klart bedre er vel riktig å skrive...... Endret 3. september 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg mener Galaxy ikke er værdt de ekstra pengene. Skjermen er bedre, men det er ikke mye forskjell utenom i sterkt dagslys. Desire har nå 2.2 mens Galaxy har 2.1 Galaxy har både marked og bada, men bada har bare et håndfull programmer enda. Galaxy har "startskjerm" helt til venstre av de virtuelle skjermene, og gps bakgrunn vil gjøre at du ikke ser hvor du er på startskjermen.. bagatell men. Jeg synes Sense er bedre en TouchWiz, altså desire bedre en touchwiz. Byggekvaliteten er bedre på desire en galaxy og dekslet "spiser" ikke fingeravtrykk. Men helt nypusset ser galaxy bedre ut. Batteriet er noe bedre på galaxy, men desire holder 1 dag for meg med full sync av gmail, exchange, twitter + wlan, bt på hele dagen og en del telefonsamtaler. Eneste grunn til å kjøpe Galaxy er om du skal se mye film på telefonen da skjermen er litt mer svart i det svarte, og at den har støtte for FLAC. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Takker for flere innspill. Har nå kjøpt en av hver og returnerer den jeg ikke vil ha:) JC Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Desire har altfor lite internminne. Noe som resultere i at du ikke får mottatt epost når du har mindre enn 15 MB ledig minne, noe som skjer kjapt om du legger inn litt programmer og spill. Vil gjerne komme seg etterhvert som flere kan legges på SD, men pr dags dato er dette det største irritasjonsmoment med Desire og er grunn nok til å velge den bort. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Takker for flere innspill. Har nå kjøpt en av hver og returnerer den jeg ikke vil ha:) JC Vil gjerne høre hva konklusjonen din blir, da jeg selv vurderer en av de to telefonene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 JEG ser to ting som er bedre på desire enn på Galaxy, det er LED flash, og nyeste versjon :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Desire har nå LCD skjerm, noe som er CRAP i forhold til S-AMOLED Man ser TYDELIG forskjellene på LCD og Amoled side om side. (Bordern og fatter har desire, men pappa har med SLCD skjerm) Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 For å faktisk svare litt objektivt på det trådstarter spør om: God støtte for exchange - Desire er bedre Bra batteri (må holde hvertfall 1 dag) - Galaxy S er bedre God byggekvalitet - Desire er bedre Brukbar skjerm i sollys - Galaxy S er bedre Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 For å faktisk svare litt objektivt på det trådstarter spør om: God støtte for exchange - Desire er bedre Bra batteri (må holde hvertfall 1 dag) - Galaxy S er bedre God byggekvalitet - Desire er bedre Brukbar skjerm i sollys - Galaxy S er bedre Helt enig. Desire holder seg også på riktig side på batteribehovet, men stryker på sollys. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tråden er ryddet for masse vissvass. Vi setter nå strek for krangling, off topic og annet tøv i denne tråden. Videre slik oppførsel vil medføre smekk på SIM-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå