Gå til innhold

Dataspesialisten - bakgårdsbedrift?


Anbefalte innlegg

Bestilte for en del uker siden ny telefon, ett rensesett til kjølepasta og en kabinettvifte... Telefonen kom- i feil farge, men den kom ihvertfall imotsetning til rensesettet og vifta. Jeg sendte mail uten å få svar, sendte ny mail, heller ikke noe svar, så ringte jeg inn og han som løfta opp rører lovet å ordne opp i det og husket at han hadde lest noe om saken i mailen dagen iforveien, nye 2 uker går uten reaksjon og heller ikke noe svar enda. Når jeg nå forsøker å ringe opp bedriften er det ingen som tar telefonen.

 

Delene jeg bestilte i tillegg til telefonen kostet 200kr og dataspesialisten har sannsynligvis fucka det opp under ordreplukken og forsøker nå å spare seg for fraktkostnadene ved å gjøre opp for seg. Slikt som dette provoserer grenseløst...

 

Andre som har opplevd lignende? Det er sikkert en kjempebutikk om de sender varene som de skal altså, for all del, men hvordan har folk opplevd retur og andre ting med butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte for en del uker siden ny telefon, ett rensesett til kjølepasta og en kabinettvifte... Telefonen kom- i feil farge, men den kom ihvertfall imotsetning til rensesettet og vifta. Jeg sendte mail uten å få svar, sendte ny mail, heller ikke noe svar, så ringte jeg inn og han som løfta opp rører lovet å ordne opp i det og husket at han hadde lest noe om saken i mailen dagen iforveien, nye 2 uker går uten reaksjon og heller ikke noe svar enda. Når jeg nå forsøker å ringe opp bedriften er det ingen som tar telefonen.

 

Delene jeg bestilte i tillegg til telefonen kostet 200kr og dataspesialisten har sannsynligvis fucka det opp under ordreplukken og forsøker nå å spare seg for fraktkostnadene ved å gjøre opp for seg. Slikt som dette provoserer grenseløst...

 

Andre som har opplevd lignende? Det er sikkert en kjempebutikk om de sender varene som de skal altså, for all del, men hvordan har folk opplevd retur og andre ting med butikken?

ble du opplyst om angrefrist?

Lenke til kommentar

Kan hende det lå noen papirer med når jeg fikk telefonen, husker ikke.

 

Jeg har uansett sendt mail til butikken en 4 ganger og bedt om både kansellering av de to ekstra artiklene da jeg har kjøpt de lokalt her i byen istedetfor, samt purret. Jeg var ordentlig hyggelig på de første to mailene, men endret tonen etter noen ukers venting på svar...

 

Fatter ikke hva slags supportavdeling det er som ikke svarer kundene sine, slik oppførsel som dette gjør jo at man aldri benytter butikken igjen og er den sikre død for enhver bedrift etter en viss tid.

Lenke til kommentar

Bestilte for en del uker siden ny telefon, ett rensesett til kjølepasta og en kabinettvifte... Telefonen kom- i feil farge, men den kom ihvertfall imotsetning til rensesettet og vifta. Jeg sendte mail uten å få svar, sendte ny mail, heller ikke noe svar, så ringte jeg inn og han som løfta opp rører lovet å ordne opp i det og husket at han hadde lest noe om saken i mailen dagen iforveien, nye 2 uker går uten reaksjon og heller ikke noe svar enda. Når jeg nå forsøker å ringe opp bedriften er det ingen som tar telefonen.

 

Delene jeg bestilte i tillegg til telefonen kostet 200kr og dataspesialisten har sannsynligvis fucka det opp under ordreplukken og forsøker nå å spare seg for fraktkostnadene ved å gjøre opp for seg. Slikt som dette provoserer grenseløst...

 

Andre som har opplevd lignende? Det er sikkert en kjempebutikk om de sender varene som de skal altså, for all del, men hvordan har folk opplevd retur og andre ting med butikken?

ble du opplyst om angrefrist?

 

I følge BARNE- og FAMILIEDEPARTEMENTET så begynner ikke angrefristen før du har mottatt HELE forsendelsen.

 

Jeg hadde benyttet meg av angreretten asap.

Lenke til kommentar

Hepp, jeg logget meg visst på noen annens konto via autologin, beklager navnerotet.

 

Hmmm jau, jeg har gitt klar beskjed om at jeg ønsker å kansellere ordren, men jeg får fremdeles ikke noe svar. Vanskelig å benytte angrefristen når de glatt overser kundene sine... :mad:

Lenke til kommentar

Jeg mener grensen for om angrefrist gjelder ligger ved 200kr, så om du skal benytte det bør du sjekke at det er tilfellet først.

 

Selvfølgelig skal du jo ikke godta å få feile varer uansett verdi, men om kjøpet var for under 200 så bør du altså gå frem på en annen måte enn angrerett.

 

OBS: 200kr var ihvertfall grensen for noen år siden - det kan ha endret seg siden da.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OBS: 200kr var ihvertfall grensen for noen år siden - det kan ha endret seg siden da.

 

-Stigma

 

Jeg har benyttet angrefrist på produkter oppimot 5000kr tidligere, og har ikke hørt om en slik grense ihvertfall.

 

Uansett så løste dette seg. Fikk tilsendt mailadresser til spesifikke ansatte av en forumbruker her og de ordnet opp i saken umiddelbart hvorpå jeg for etterhånden understrekte at de bør rydde opp i hvordan saker blir håndtert på den "offentlige" supportmailen til butikken, håper dette blir fulgt opp.

 

Har fått ettersendt de siste komponentene nå, men spørs om jeg kommer til å handle hèr igjen.

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...