Andzel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som har peiling hva slags høyttaler osv det sitter i en Ford Focus 2000 stasjonvogn? Og eventuelt noe bra bass kasse osv anlegg til denne bilen ? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Originalt er det 6x8" så utvalget er noget begrenset, men det finnes jo... Dog finner det overganger til det langt mer normale 6,5"; Så dermed er det vel igjen et spørsmål om hva du har fra før, og hvor mye penger du vil bruke for å oppnå hva. Endret 30. august 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt OT: Hvor får jeg tak i en slik ramme til spilleren i Ford Focus? er det en slik , eller slik? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Den førstnevnte passer, ikke den siste. Ellers har jeg den på bildet både i svart og sølv: Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Si jeg vil ha noe som dunker bra og spiller bra lyd . Pris kan variere meget av hva jeg før i lønn. Så fortell meg om noen sett da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Focal: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_165_167_170&products_id=595 Monacor: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_802/products_id/3252 Phonocar: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_802/products_id/3252 Ellers så har du Audio-system, og seas som selges hos dynabel.no Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Oki, men er det bare å koble ifra de gamle og og koble til de nye? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 "ja", men du må ha overgangen som transmedia linker til også Et komponensett består av bass/mellomtone, og diskant, samt delefilter til disse. så ledningen som nå går til høyttaler, skal inn på delefilteret, så må det 2par ledninger ut fra delefilteret til de nye høyttalerene. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Hva er det beste som ble linket til her? Hvor mye koster det å bytte foran og bakdørene og kan noen linke til en bra basskasse ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Drit i å bytte i bakdørene, og kjør dem på spilleren... Er du ute etter mest mulig bass, eller vil du at det skal låte pent? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Låte pent men også ha litt bass også . Vist du forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvor mye penger skal du legge i alt dette da? Skal du ha sub og nye høyttalere foran, så vi du også trenge forsterker(e) til dette. Hvis du feks går for Focal, så har de en aktiv sub med innebygd 3 kanals forsterker. Med den så vil du få veldig fin lyd, men det begrenser seg selvfølgelig hvor mye luft 1stk 10" flytter. Hvis du har mulighet til å lage kasse selv, og ikke ønsker å bruke så ille mye penger, så har netonnet tilbud på hertz 12" som er meget bra til den letterig lave prisen, de har også en hertz monoforsterker som passer fint til to sånne 12" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå