kar00line Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja, jeg får ikke mail på hotmailen min lenger, får kun sendt. Hva skal jeg gjøre? Enkleste er jo selvfølgelig å lage en ny, men litt kjett, siden hotmailen er registrert på så mange sider. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har du prøvd å logge inn med nettleseren din? Vet du om det er hotmail-kontoen eller epost-programmet som er feilkilden? Lenke til kommentar
kar00line Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Har prøvd å logge inn med nettleseren ja. Funker helt bra det. Prøvde å opprette en ny hotmail, der kan jeg både motta og sende epost som vanlig. Er nok noe galt med kontoen tror jeg.. hm Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvis du bruker en epost klient lokalt på pcen din er det nok mest sannsynlig at det er her problemet ligger. Sjekk innkommende server adresser/porter. Brannmur kan også ha en innvirkning. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Outlook: http://email.about.com/od/outlooktips/qt/Access_Live_Hotmail_in_Outlook.htm Thunderbird: http://email.about.com/od/mozillathunderbirdtips/qt/et_free_hotmail.htm Endret 1. september 2010 av vivastar Lenke til kommentar
kar00line Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Skjønner ikke dette her. Mine andre mailadresser funker helt normalt. Får automatisk mail fra postmaster der det står; Please check the domain and try again.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Får automatisk mail fra postmaster der det står; Please check the domain and try again..Og hvor sender du fra og til? Kanskje mottakeradressen ikke finnes. Endret 9. september 2010 av geir__hk Lenke til kommentar
kar00line Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Hvor jeg sender fra..? jeg bruker da hotmail.com Da andre har prøvd å sende meg mail, funker det ikke. Mottar heller ikke mail da jeg spør om glemt passord på forskjellige nettsteder. Lenke til kommentar
kar00line Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 fortsatt ingen som vet hva dette kan være? Har sendt "glemt passord" fra forskjellige nettsider til mailen min, men jeg får dem ikke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Sjekk at ikke mail havner i spamkatalogen. Du har ikke satt opp videresending av mail til en annen konto på hotmail? Anbefaler heller Gmail om du skal bytte konto senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå