Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er forelsket i gutt, men han er opptatt.

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er forelsket i denne gutten. Han er skikkelig snill og søt og vi har masse felles. Uansett, det viste seg at han var opptatt :/ Jeg fikk vite det i vår. Kjæresten hans bor i Oslo, vi i Tronheim. Han har fått et kjærlighetssmykke av henne, et halvt hjerte. Han gikk med det hele tida. Han har besøkt henne én gang i sommer, men etter det har han ikke gått med smykket. Jeg spurte ham om hvordan turen til Oslo gikk. Han sa ikke en eneste ting om kjæresten, nevnte henne ikke, men fortalte om masse annet. Jeg lurer på om han fremdeles er opptatt. Hvordan kan jeg vite om han er opptatt eller ikke? Jeg vil ikke spørre rett ut.

Han tar masse kontakt med meg og vi snakker mye sammen. Vi ler sammen, snakker alvorlig, tøyser osv, men vi har ingen kontakt bare vi to utenom skolen (vi går i samme klasse). Han ser mye på meg, smiler små smil, holder øyekontakt leeenge, setter seg ved siden av meg osv. Er dette teng på at han liker meg? I så fall som en venn eller noe mer?

Jeg er 17 år han 20 (tok et reiseår pluss jobbeår), 2. aret videregående.

Jeg er anonym siden spørmålet er ganske personlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook er jo genialt for å oppdatere seg på forhold, da.

Det er jo ikke alle som legger ut personlige opplysninger der. Ikke han i alle fall :/

Lenke til kommentar

Tide vil vise, er ikke alltid "tegn" sier sannheten.

Det vet jeg. Jeg ville bare vite hva dere tror og synes og om det i det hele tatt er tegn, eller bare mitt eget hode som surrer. Sannheten er ganske vanskelig å oppnå :p

Lenke til kommentar

20 år, dame i Oslo, flörter i Trondheim, lukter lite player i trening her. Hvordan er det med beröring, legger han handen på skuldern, ryggen når dere går etc. Da er han interessert, men det betyr ikke at han har noen sterke fölelser for deg. Dessverre.

Vaer lite frampå kanskje, se om han trekker seg tilbake, noe jeg tviler at han gjör.

Fan jeg låter så gay av og til ;)

Lenke til kommentar

20 år, dame i Oslo, flörter i Trondheim, lukter lite player i trening her. Hvordan er det med beröring, legger han handen på skuldern, ryggen når dere går etc. Da er han interessert, men det betyr ikke at han har noen sterke fölelser for deg. Dessverre.

Vaer lite frampå kanskje, se om han trekker seg tilbake, noe jeg tviler at han gjör.

Tusen takk for utfyllende svar!

Han tar ikke på meg. Untatt når jeg låner en penn av ham eller jeg rekker ham noe. Da berører vi vanligvis hendene til hverandre, det sjer ikke så ofte med andre. Han storflørter vel egentlig ikke med meg. Oppfører seg bare som vi er gode venner, pluss det at han ser mye på meg og holder blikkontakten lenge.

Tror du han er en player? Er det noen måte å se det på? Hva er det verste med at han eventuelt er en player?

Lenke til kommentar

Tusen takk for utfyllende svar!

Han tar ikke på meg. Untatt når jeg låner en penn av ham eller jeg rekker ham noe. Da berører vi vanligvis hendene til hverandre, det sjer ikke så ofte med andre. Han storflørter vel egentlig ikke med meg. Oppfører seg bare som vi er gode venner, pluss det at han ser mye på meg og holder blikkontakten lenge.

l.

Tror du han er en player? Er det noen måte å se det på? Hva er det verste med at han eventuelt er en player?

Det værste med å være en player? JO da har man pult hele nabolaget, og litt til. Hvordan du ser dette på? Vel, han driver jo å flørter MENS han er sammen med en annen. Obvious sign is obvious.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner noen venner av ham som har kjent ham i et par år. De syntes det var skikkelig kult når han fikk kjæreste, siden han ikke var en ladyesman. Er dette motstridende? Eller bare spiller han sjernert og tilbaketrokket og noen ganger frampå?

Lenke til kommentar

Vel han kan jo vaere snill gutt, men tar du sjansen.

Du kan bare respektere at han er opptatt, og pröve å komme over crushen. Det hender, bare å akseptere det :) Livet er altfor kort, og en gutt, når du er 17, betyr lite, tro det eller ikke.

Men kan tenke meg at det er litt spennende at han er opptatt og det hele.

Endret av pine
Lenke til kommentar

Finn deg en annen, og forbli venner med han. Det er godt mulig at han liker deg, men det betyr ikke at han forlater henne for deg. Hvis han er trofast, så vil han ikke forlate jenta for å kunne bli sammen med deg. Hvis ikke, så er det god sjanse for at han gjør det samme mot deg.

Lenke til kommentar

"Det værste med å være en player? JO da har man pult hele nabolaget, og litt til. Hvordan du ser dette på? Vel, han driver jo å flørter MENS han er sammen med en annen. Obvious sign is obvious. "

Herregud så mye bra folk sier her inne! Her er det bare å ta frem boka og notere.

Tror han er interessert i deg. Jeg nevner aldri kjæresten min om jeg møter ei hot jente. Selv gjør jeg det ikke for å ligge med henne, men fordi jenter mister interessen i meg når jeg sier jeg har kjæreste. Selv en usympatisk fyr som meg selv vil jo ha venner. Men siden han er i Trondheim, hun i Oslo, han er 20 år og ikke minst har vært lærling, vel, da er det bankers. Han er keen! Han må absolutt ikke ha tatt på deg for å ha vært keen, gutter er sjenerte jævler.

Ehh, en ting; sånn utseendemessig. Er du

A) Mindre pen enn hans nåværende kjæreste?

B) Like pen som hans nåværende kjæreste?

C) Penere enn hans nåværende kjæreste?

Det finnes en psykologisk formel for folk som er i forhold og vurderer nye kandidater. Den er i en av mine nedstøva psykologibøker. Mener den går ca slik (verdier er fra 0-10):

A= Nåværende

B= Kandidat

U= Utseende

P= Personlighet

X= Rivløselsesfaktor (e.g er de gift, har de barn, bor de sammen, osv)

(AU+AP)-(BU+BP-X) =

Ja, og så skal det være et par standardavvik der inne et sted også, men det har jeg aldri brydd meg om.

Rivløselsesfaktoren her er liten siden kjæresten hans er i fuckings Oslo.

La oss si at du er litt mindre pen, men har bedre personlighet.

La oss si at hun er 6U, og 5P, mens du er 5U og 7P. X her er f.eks 3 (kjipt å slå opp, de har sikkert noen bånd, osv):

(6+5)-(5+7-3)= -2 . Med andre ord, risikofylt. Du må vurdere deg selv såpass høyere at du føler denne går i pluss. Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut eller er, så her må du gå inn i deg selv.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Ehh, en ting; sånn utseendemessig. Er du

A) Mindre pen enn hans nåværende kjæreste?

B) Like pen som hans nåværende kjæreste?

C) Penere enn hans nåværende kjæreste?

Det finnes en psykologisk formel for folk som er i forhold og vurderer nye kandidater. Den er i en av mine nedstøva psykologibøker. Mener den går ca slik (verdier er fra 0-10):

A= Nåværende

B= Kandidat

U= Utseende

P= Personlighet

X= Rivløselsesfaktor (e.g er de gift, har de barn, bor de sammen, osv)

(AU+AP)-(BU+BP-X) =

:rofl:

For det første vet man ikke om din personlighet er bedre eller ikke. For det andre vet du ikke om du er penere eller ikke i hans øyne. For det tredje vet du ikke hvor trofast han er. For det fjerde kan du ikke lage en fuckings formel over slikt.

Og til slutt, hvorfor skal man satse på at han vil forlate kjæresten sin? Hvorfor ikke bare finne seg en annen? Det er titusner av gutter i Trondheim som hun kan potensielt bli sammen med.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...