kloningen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 halp meey? D: Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Du ønsker å ha en compression fitting med slange på begge ender? Slik at du kan unngå å bøye på slangen, men heller få 2 mindre og helt rette slanger? Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du prøver å oppnå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Vil ikke si jeg ønsker konkret DET, men fikk svar i en annen tråd. Måtte bruke sånn splitter firkant :] Men ja, formålet var å få rette slanger Lenke til kommentar
randknu Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg anbefaler alle nybegynnere til å bygge med 3/8" slanger først. få litt arfaring med hvordan ting virker, så noen år etterpå når man har gått i alle noob-fellene, bestilt feil deler, lekket kjøleveske utover hele gulvet osv. Da, kan man bygge en ny og enda råere maskin og bruke 1/2" slanger. 1/2" er mye større men har ingenting eller svært lite å si for flowen i systemet. Dessuten kan det fort bli trangt om plassen, siden fittingsene er så digre, spesielt compression typen. De er ofte så store at de ikke får plass ved siden av hverandre i feks. CPU blokka. ang. det siste spørsmålet må jeg spørre hva du skal med en 90 grader med slange i begge ender? Du har ikke bruk for det, og delene du har funnet er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå