fUsiOn Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 16, snart 17...2 år på vidregående skole.. Du mener du skal begynne på 2. år vidregående? Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 41 år bruker ikke forumet mye, men er og leser litt en gang imellom. Mye rart. SR1 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 23 i august, ferdig med 3 år på nith, og bachelor of information systems aka. arbeidsledig :] Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 16 år 8) hvordan vi får råd til slike pc'er? jobber å sparer hver eneste krone! (skatt? pff ) Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 33.......and counting ----------------------- Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 22, men har overklokka meg til 25 Hmmm, kossen har alle små guttane råd til slike PCer da? Når eg va på den alderen hadde eg så vidt råd til spriten Hehehe *ler* Ja, vet... "pappa, trenger ny PC..." "klart det sønn!" 1. Drikker ikke 2. Skulle visst hvor mye stress det var å få pappa til å kjøpe denne PC-en! 3. Min maskin er IKKE killer (XP1600+) 4. Jeg er imot monopol: Kjøper AMD, bruker Linux, 5. Jeg er 14. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmmm, kossen har alle små guttane råd til slike PCer da? Når eg va på den alderen hadde eg så vidt råd til spriten Konf, jobb og fattern, og har enda råd til voksen brus :wink: cluet er å droppe spriten. :wink: konfpengene venter fortsatt på Athlon 64. Fattern har ikke investert i verken den jeg bruker nå eller den jeg brukte før. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ich bin siebzehn yare alt! edit: hehe Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmmm, kossen har alle små guttane råd til slike PCer da? Når eg va på den alderen hadde eg så vidt råd til spriten 14 år.... Schpriten får jeg om jeg ber pent ("bare du ikke bli full, sønn!"), dog, konfirmeres skal jeg ikke. Ergo: jeg sitter på pappas P3 600mhz (som tar kvelden 2. hver dag.. øh?).. lol. Jeg blir nesten irritert på ungdom som konfirmerer seg bare for å få peng... Er du religiøs, ok, hvis ikke, er det null poeng. Jobb skikkelig for penga i stedet! Mvh, Joachim F. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ic bin siebzehn yare alt! Og ikke helt stø i tysk? Tror jeg har svart på det før, men jeg er 23 år og har akkurat fullført Bachelor i ingeniørfag. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 24...Bachelor of Computer Engineering, og straks ferdig med en Master of Information Technology...da mangler bare en jobb... ....så de som har en å tilby, bare å si fra Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg blir nesten irritert på ungdom som konfirmerer seg bare for å få peng... Er du religiøs, ok, hvis ikke, er det null poeng. Jobb skikkelig for penga i stedet! Mvh, Joachim F. Så vanvittig enig.... Jeg er konfa PGA min religion jeg (Sorry off-topic, men denne tråden er ikke så veldig on-topic uansett...) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hehe, må le litt av tyskkunnskapene til endel av brukerene her inne... hehehe Ic bin siebzehn yare alt! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hehe, må le litt av tyskkunnskapene til endel av brukerene her inne... hehehe Ic bin siebzehn yare alt! enten så køddet han, eller så er det noe med tyskkunskapene ja. fikk litt lyst å rette på den setningen, men siden jeg er femten og har hatt tysk i to år, og han er syttem år og har hatt tysk i ? år, tenkte jeg at jeg skulle stå over :wink: Lenke til kommentar
HowwyB Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hmmm, kossen har alle små guttane råd til slike PCer da? Når eg va på den alderen hadde eg så vidt råd til spriten Hvis man lager spriten selv Er 16 Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Godt å høre at det er eldre folk enn meg her. Jeg begynte å føle meg litt gammel her for litt siden. Nå kan jeg slappe av i minst 10 år til Og aldern? 21.. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg