Arthin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har lenge villet byttet ut min Acer Aspire 7720Z med svartsvidd skjermkort med noe som ikke overoppheter ved lett bruk som surfing, musikk og messenger. Jeg har vært en pc-gamer fan lenge, og klarer ikke dra meg til tv'n selv om jeg har en velfungerende 60GB Ps3 med en fin haug spill. Eksemplet er at jeg i januar kjøpte Fallout 3, kom så langt som 2-3 timer uti spillet før jeg ikke orka mer. Assassin's creed II ble kjøpt i februar og er spilt i ganske så nøyaktig 90 min. Jeg vil ha en pc som ikke blir altfor bråkete og varm som fungerer til middels krevende spill og skolebruk som standard office. Midler er det ikke noe problem med, men jeg vil ha ytelse for pengene så jeg droppa idéen om en macbook pro. Jeg er ikke fan av veldig krevende spill, men jeg vil gjerne kunne kjøre enkelte kommende spill som f.eks - Guild Wars 2 (står systemkrav: "mid-range gaming pc's") - Diablo 3 mulig standard steam er interessant, men det går vel uansett. så langt har jeg 10k tilgjengelig as of idag, og jeg skal kunne skaffe mer mot jul om det er viktig, personlig tror jeg 10k bør holde. På forhånd takk, Arthin. Lenke til kommentar
Arthin Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Sett på forskjellige nettsteder som multicom, komplett og spesielt denne her clicky Innpill? Endret 30. august 2010 av Arthin Lenke til kommentar
Arthin Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Har koket det ned til to laptoper såvidt jeg kan se.. det er enten HP's http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=149448 med i7, dog en nedgradering i GPU fra http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=177952&banid=hwpg denne skulle være noe av det beste for under 11k på markedet.. stemmer det? Endret 1. september 2010 av Arthin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå