Jokke88 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei, jeg skulle hatt en telefon med bra dekning. nyere telefoner blir bare dårligere å dårligere på akkurat dette.. jeg jobber i skogen, å skulle derfor hatt en tlf som tar imot bra signaler.. noen som har noen ambefallinger her?? på forhånd Takk Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er vel operatøren som skaffer deg god dekning og ikke telefonen. Ellers er det sattelitttelefon som er det neste. Lenke til kommentar
Jokke88 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Mobil må ha noe å si den å.. for en kompis av meg har mye dårligere dekning med sin tlf enn det jeg har med min. å vi har telenor begge 2.. så skal ikke være noe forskjell.. men det er stor forskjell der altså.. men jeg skal kjøpe ny tlf nå.. så lurte på om noen her viste om det var noen som var bedre enn andre telefoner?? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mobil må ha noe å si den å.. for en kompis av meg har mye dårligere dekning med sin tlf enn det jeg har med min. å vi har telenor begge 2.. så skal ikke være noe forskjell.. men det er stor forskjell der altså.. men jeg skal kjøpe ny tlf nå.. så lurte på om noen her viste om det var noen som var bedre enn andre telefoner?? Ok, jeg er ingen ekspert på telefoner, men skulle tro at alle telefoner i dag har grei dekning (med unntak av iPhone 4) Høres merkelig ut at kompisen din har dårlig dekning når telenor har sitt eget nettverk. Men som sagt tror jeg du kan kjøpe en hvilken som helst telefon og den skal funke greit. Bare fordi du er ute i skogen trenger du ikke ha dårlig dekning. Typisk er daler og "lukkede områder" med høye fjell osv. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 det er stor forskjell på telefonene. Har veldig dårlig dekning på jobb og erfaringen der er at Desire og n82er bedre en Experia1. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jeg vil også veldig gjærne vite dette! Samkom i vennesla Vest Agder er i mellom 2 teleantenner å har minimalt med dekning! der merker du virkelig forskjell! noen må da vite en GOD telefon med bra innebygd antenne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå