Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 HELVETE! Dommerjævel!Soleklart frispark! JAAAAAAAAAAAAAAAAA . Mjelde! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hmm, starte diskusjon om det egentlig er smart med mann på stolpene? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hadde Lars Lafton vært mannen bak PvM sitt mål, hadde det nok sett mye penere ut Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det er smart hvis man står inntil stolpen. Frispark for faen? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Slå for FAEN! Man kan si mye om Gustav, men i denne kampen har Huseklepp vært en horribel egotripp! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Solli har hatt et par sånne han og i andre omg... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 må si han juninho duden har virket helt udugelig.... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 ett par gode ting han gjorde, men kan være så mange ting som gjør det der, så vil ikke si noe om det... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 faen at Viking får godkjent målet når det er soleklart at Korcsmar blir holdt nede! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Synest at fakirien gjorde eg god jobb i dag. Synest ikje kalvnes var så mye å skyte av. Men fåhåpentligvis kommer han seg betre utover i sesongen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Han er ikke stopper. Kan være så enkelt... Mye rart Fakiri gjorde. Farten, ett par feilpasninger og feilplasseringer...skjønner ikke at Holmvik(som forøvrig gjorde en god jobb defensivt), måtte vike plass for Hassan. I flere kamper har han vært dårlig synes jeg... Endret 30. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fantastisk stemning på stadion i dag! Endelig kommer god følelsen tilbake! Var så heldig at jeg fikk plass midt bak mål i dag (nei har desverre ikke sesong kort pga økonomien). Eneste som kan måle seg med i dag må være Lillestrøm på 16 mai. Det at vi klarer å hente oss inn sånn som vi gjor er bare til å knele for. Rudy var foresten meget skuffende i dag. Virket ikke som at han hadde hodet helt med seg. Kalven skuffet også i debutten, men satser på han kommer seg med litt kamp trening. Skal gjøre som en ofte gjør på de litt større forumene og sitte opp rating utifra mitt synspunkt. Opdal: 6 Sævarsson: 4 Korcsmar: 5 Kalven: 4 Hassan: 4 Austin: 3 Solli: 6 Huse: 5 PvM: 6 Mjelde: 4 Bakke: 6 Edvardsen var dårlig som vanlig. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) glemte juninho eller hva han hete (fikk jo over 20 min:)) 1? Endret 30. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå må vi huske på at han er 92 mod, han er helt fersk i Norge og bar tydelig preg på at han va nervøs. Han var meget dårlig de første 10, men de siste jobbet han hardt og fikk faktisk til noe. Gi han litt tid. Det å rakke ned på juniorer er ikke akuratt bra for karieren, da er det bedre å være støttende og gi han applaus når han gjør noe bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå