CamillaM Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hallo! Jeg har et par spm angående backstage pass og da til kommende Monster Ball Tour som kommer til Norge 16.oktober.2010. Er det mulighet å få tak i dette i det hele tatt? Jeg er svært seriøs og ønsker å komme i kontakt med noen som vet hvor jeg kan henvende seg eventuelt om det er noen som har slike pass og er villige til å selge. Hvis noen vet, ta kontakt. P.S dette er en seriøs henvendelse og ønsker kun å komme i kontakt med seriøse mennesker. Med vennlig hilsen Camilla Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva skal du backstage? Lenke til kommentar
CamillaM Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Tja, det man vanligvis vil når man får komme backstage på en konsert? :-) Komme nærmere sin favoritt artist, få muligheten ( iallefall betydelig større sjanse) til å hilse på, få signet album osv osv. Det ultimate ville selvsagt å få tak i et pass som inkluderer inngang til afterparty også. Bare så det er sagt så er jeg fullstendig klar over stive priser til slike pass, hvis det overhodet er mulig å få tak i her i landet uten å "kjenne noen som kjenner noen". :-) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Sjekk om hu har en offesiell fanklubb, mulig du kan få tak i gjennom den. Endret 6. september 2010 av Haawy Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 noen som har sjekka ut hvor det er mulig å få tak i backstage pass? og afterparty 17.okt , hvor? er dette et arrangement hvor enn må skaffe seg billetter? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå