Mentlqxl Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hei Tenkte å starte med world of warcraft, så da lurer jeg på om det bare er å laste ned wow client fra hjemmesiden til Blizzard eller må jeg kjøpe spillet i butikken? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lag en battle.net konto (http://eu.battle.net) -> Kjøp spillet i blizzard online store -> legg til key i Battle.net -> klikk på spillet -> last ned klient Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan vel nevnes at spillet på blizzard store er overpriset, sparer mye hvis man kjøper key på 3rd party websider eller evt butikken. Men selvsagt så kan man laste ned som NAZZZMZ sier Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 takk for svar Tenkte på å kjøpe wow battlechest pakken eller burde jeg bare kjøpe spillene enkeltvis? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Battlechesten er vel ganske rimelige, men igjen hvis du akkurat begynner med WoW så er det ikke nødvendig med Burning crusade og Wrath of the lich king før fram til 60. Hvis du ikke har lyst til å spille draenai Shaman eller Blood elf Paladin Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 takk for raskt svar. jeg så de hadde world of warcraft Battlechest for 145 kr på lefdal. men er det nødvendig med de to guidene som følger med? Får man med 1 måned ved kjøp av pakken? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Battlechest er en god investering i starten, spesielt siden du da vil få tilgang på startsonene til Blood Elfs og Draenei. De er mye bedre enn de gamle startsonene, og gir bedre loot. Uansett hvilken rase du starter med bør du dermed komme deg til den aktuelle av disse to startsonene på lvl 5 eller6 og levle til 20 der. Etterpå må du ut i den gamle verdene og fortsette levelingen hvor du vil. Guider som ikke allerede er inkludert i prisen på Battlechest er helt unødvendige. MMOs er alltid i endring, så trykte guider vil fort bli utdatert. Du finner mange bra guider på internett siden disse enkelt kan oppdateres når det skjer endringer i spillet. Noen er gratis, andre koster penger. Jeg har ikke brukt slike, så jeg vet ikke hvilke som er bra eller dårlige. Spør her eller i en ny tråd (eller den store wow-tråden) dersom du trenger hjelp til å finne en god guide. Ved kjøp av spillet følger vanligvis en måned spilletid, så jeg tipper det også følger med Battlechesten. WOTLK kan du kjøpe senere, dvs når du nærmer deg lvl 70. Da har du bedre tid til å finne det til en god pris. Uansett hvordan og hvor du kjøper spillet kan du med en gang starte å laste end spillet fra eu.battle.net med en gang, og legge inn CD-keys når du har kjøpt det, enten du kjøper det elektronisk eller fysisk i butikk. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg ville ikke lasta det ned med mindre du har fiber og en GOD leverandør Kjøp heller i butikken og pjott cdène i dataen og installer på den måten Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du laster jo ned og innstalerer samtidig da. Tar 30 min elns, tar hvertfall kortere tid enn å dra til butikken og tilbake. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du laster jo ned og innstalerer samtidig da. Tar 30 min elns, tar hvertfall kortere tid enn å dra til butikken og tilbake. Laste ned OG installere 21,7 GB? Vanilla, TBC og WRATH er totalt 21,7 GB med patcher... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøper du spillet må du også laste ned patches. Så det har jo ingenting å si. Og som jeg sa er nedlastningen og innstaleringen samtidig. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Og han trenger ikke annet en vanilla i begynnelsen uansett. Det er vel rundt 3-4GB om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du trenger ikke TBC i begynnelsen, men på butikken jeg kjøpte spillet hos kostet det rundt 70 for vanilla og 100 for battlechest plus to unødvendige men stilige guider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå