GtHoo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hei. Lurte på hvordan jeg kan styr viftene i kabinette og cpu viften? jeg har prøvd speedfan men klarte det ikke... noen tips? må jeg kjøpe viftestyring? alle viftene er kobla til hovedkortet. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hovedkort produsentene har sikkert programmet til det.ASUS har det vaffal Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kan gjøre det i BIOS. Jeg ble bare nesten helt fornøyd, og valgte til slutt denne saken som jeg er meget godt fornøyd med : Kan kjøpes her Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 har asus ja, men klarer det ikke... noen tips på hva programmet heter? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 må cpu / viftene være kobla til med ledning med 4 pin? eller? mine har bare 3? noe å si? fikk det ikke til... Lenke til kommentar
JAH Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det skal holde med 3 pin.Lurer på om du må slå på Q-FAN i BIOS? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Q_FAN i var på. men jeg skjønner ingen ting? det fungerer jo ikke? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har BIOS innstilling for hvilken type vifte du har? Hvis HK har 4-pins plugg er det påkrevet hvis man skal få regulering av 3-pins vifte. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Har BIOS innstilling for hvilken type vifte du har? Hvis HK har 4-pins plugg er det påkrevet hvis man skal få regulering av 3-pins vifte. HK? mener du strømforsyning? viftene er kobla rett i hovedkortet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 HK er en vanlig betegnelse for HovedKort. Forskjellen på 3-pins og 4-pins kontakt er hvordan de styrer hastighet. En 4-pins kontakt aksepterer både 3-pins og 4-pins vifter, men for at styringen skal fungere så må BIOS vite hva slags vifte som er tilkoblet. Vet at det finnes hovedkort som har slikt valg i BIOS. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 så jeg må i BIOS og "si" til HK at viftene er kobla til? det er 4 pins kontakter, men bare 3 pins er kobla til. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 tror jeg bare kjøper viftestyring. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34058 vil den fungere bra tror dere? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 eller kanskje noen andre billig med gratis frakt? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 har nå bestilt viftestyringen og håper på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå