palva Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei Har en Inspiron 8200 og nå maser broren min at jeg må bestille en slik til han men den finnes ikke lenger. Så da blir det en 8500. Men er litt skeptisk til bredskjermer og oppløsning....blir alt strekt bredere slik som på WideScreen TV når sendingene ikke er WideScreen ? Men hvordan er den i forhold ? Hvordan blir det f.eks. når man spiller med den brede skjermen.....er spillen laget for den brede oppløsningen ? Ellers så er vel maskinen bra ? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 blir alt strekt bredere slik som på WideScreen TV når sendingene ikke er WideScreen ? Nei Men hvordan er den i forhold ? Bra Hvordan blir det f.eks. når man spiller med den brede skjermen.....er spillen laget for den brede oppløsningen ? Har ikke så mye å si (etter min mening) Ellers så er vel maskinen bra ? Jepp Lenke til kommentar
palva Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Så man merker i spillene at bildet er strekt altså ? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det ikke en del spill som støtter widescreen? Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 angående spill i widescreen...du kan sette opp det slik at bildet ikke blir strekt ut og. Men dvs at du får noen svarte streker på sidene av bildet. Har ikke prøvd det, da jeg ikke merker noe større til at bildet blir strekt. Ikke noe som jeg har tenkt over egentlig. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg ville muligens gått for en Inspiron 5150 om viftestøy og varmeutvikling ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå