Gå til innhold

Folkehøyskole (Ekstremsport)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen folkehøyskoler man ennå kan melde seg på som driver med ekstremsport?

 

Her er oversikten over folkehøgskolene med ledige plasser. Jeg så desverre ikke noe med ekstremsport, men skumma bare over. Kanskje det er noen linjer som er innom diverse ekstremsporter da.

 

 

EDIT:

Kan hende noen skoler har venteliste på noen linjer da, da også inkludert linjer med ekstremsport. du kan jo lete rundt på www.folkehogskole.no

Endret av mummi-pappa
Lenke til kommentar

Finnes det noen folkehøyskoler man ennå kan melde seg på som driver med ekstremsport?

 

Her er oversikten over folkehøgskolene med ledige plasser. Jeg så desverre ikke noe med ekstremsport, men skumma bare over. Kanskje det er noen linjer som er innom diverse ekstremsporter da.

 

 

EDIT:

Kan hende noen skoler har venteliste på noen linjer da, da også inkludert linjer med ekstremsport. du kan jo lete rundt på www.folkehogskole.no

 

Takk for raskt svar!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med elvepadling på Møre Fhs? De har en linje der som heter Adventura Vatn. Der har du også fantastiske toppturmuligheter(ski).

 

Sjekk ut:

http://www.more.fhs.no/default.asp?page=537

 

På folkehøyskole handler det mye om hva du gjør det til mener jeg. Du kan være aktiv og heletiden søke nye utfordringer eller du kan sitte inne å se tv. Det er opp til deg. Såklart, på folkehøyskole får du et ekstra "dytt ut døra". Det er lagt opp til så mange muligheter at det er opptil hverenkelt å gripe om de. Opplev mest mulig! Søk mot nye horisonter og tør å prøve!

 

Dette var litt folkehøyskole propaganda og det høres ikke ut som du trenger å overtales, men hvis flere leser dette så synes jeg folkehøyskole er noe ALLE bør få med seg! =)

post-218464-1284289948,1591_thumb.jpg

Endret av BrynjarH
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...