therealmocen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Finnes det noen folkehøyskoler man ennå kan melde seg på som driver med ekstremsport? Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Finnes det noen folkehøyskoler man ennå kan melde seg på som driver med ekstremsport? Her er oversikten over folkehøgskolene med ledige plasser. Jeg så desverre ikke noe med ekstremsport, men skumma bare over. Kanskje det er noen linjer som er innom diverse ekstremsporter da. EDIT: Kan hende noen skoler har venteliste på noen linjer da, da også inkludert linjer med ekstremsport. du kan jo lete rundt på www.folkehogskole.no Endret 30. august 2010 av mummi-pappa Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Finnes det noen folkehøyskoler man ennå kan melde seg på som driver med ekstremsport? Her er oversikten over folkehøgskolene med ledige plasser. Jeg så desverre ikke noe med ekstremsport, men skumma bare over. Kanskje det er noen linjer som er innom diverse ekstremsporter da. EDIT: Kan hende noen skoler har venteliste på noen linjer da, da også inkludert linjer med ekstremsport. du kan jo lete rundt på www.folkehogskole.no Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 De har ekstremsport folkehøyskole på Elverum Lenke til kommentar
BrynjarH Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hva med elvepadling på Møre Fhs? De har en linje der som heter Adventura Vatn. Der har du også fantastiske toppturmuligheter(ski). Sjekk ut: http://www.more.fhs.no/default.asp?page=537 På folkehøyskole handler det mye om hva du gjør det til mener jeg. Du kan være aktiv og heletiden søke nye utfordringer eller du kan sitte inne å se tv. Det er opp til deg. Såklart, på folkehøyskole får du et ekstra "dytt ut døra". Det er lagt opp til så mange muligheter at det er opptil hverenkelt å gripe om de. Opplev mest mulig! Søk mot nye horisonter og tør å prøve! Dette var litt folkehøyskole propaganda og det høres ikke ut som du trenger å overtales, men hvis flere leser dette så synes jeg folkehøyskole er noe ALLE bør få med seg! =) Endret 12. september 2010 av BrynjarH Lenke til kommentar
AlphaSix Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Rødde FHS: http://rodde.fhs.no/. De har bl.a. ei linje som heter Cross Downhill. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 de er innom noe i voss også om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå