d3vil Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei! Om en liten stund så skal jeg utenlands å gå på en konsert. Å da tenkte jeg å kjøpe meg et godt/greit videokamera som jeg kan filme litt av konserten med. Siden det skal brukes på en konsert så må det jo være et kamera som tar opp å gir god lydkvalitet,å kanskje litt bildekvalitet. Den siste er kanskje ikkje så veldig viktig, da det mest sannsynligvis kommer til og være temmelig mørkt i den salen vi skal sitte i. Men jeg har ikke greie på dette her,så da spør jeg dere eksperter ! Har dere noen tips til hva jeg bør velge? erfaringer osv? Vil helst ikke ha noe sånn rådyrt kamera til sånn 11 000 kanskje Takk! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvor mye har du å rutte med da? Først når vi vet en maks pris så kan jeg komme med noen forslag. Du må også regne med ca. 500-1000 kr i minnekort, bæreveske og andre småting. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du burde sjekke opp om du får ha med opptaksutstyr inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du vil nok ikke ha noe dyrt kamera nei, for det kommer helt sikkert til å bli tatt fra deg når du går inn i lokalet. Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 om jeg får ta det med inn ja...æsj det var også noe å tenke på ja,burde jeg nesten visst! Nei tenkte vel på alt mellom 3000-6000 kanskje =)? eventuelt 7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå