Hvem Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Får man noe bekreftelse på at bidraget er mottatt når man sender inn på mail? Sendte til: [email protected] Endret 2. september 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
hbje Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Redigert bilde av xperia x10! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Får man noe bekreftelse på at bidraget er mottatt når man sender inn på mail? Sendte til: [email protected] Lurer også på det.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mitt endelige bidrag: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) .................................................................... ............................I....................................... ...............I....oIIIIo~I........................................ ........ll-......I~IIoIIII~I......-ll............................... .........II.-...o~III@[email protected]................................ ..........II....o~IIIIIIIIII~....II................................. ...........iI..oIIIIII......o...iI.................................. ...........OO..o...I............oo.................................. ............I~~IIIIIIIIIIIIII~~I.................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII..................................... .............IIIIIIIIIIIIIIIIII...................................... .............~IIIIIIIIIIIIIIII~...................................... ..............:O...........O:........................................ ..............II...........II........................................ ..............II...........II........................................ ..............II...........II........................................ ..............-............-......................................... ..................................................................... ..................................................................... Endret 3. september 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hei Finn Jarle Kvalheim Hvis bidraget er et videoklipp, og klippet tar mer plass enn man kan sende over mail, hva gjør man da? Når jeg prøver å laste det opp i forumet, får jeg beskjeden "Kan ikke laste opp dette filformatet". Hvilket format støttes? Her er en video av en lys levende Android-robot, med sjarmerende Android-barn! Videoen har jeg laget med spillet Spore, håper dere liker det Det er i alle fall oppfinnsomt og morsomt Her er mitt bidrag: http://www.youtube.com/watch?v=LjQZswbLLhU Endret 5. september 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) slettet Endret 5. september 2010 av alfi27 1 Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Bakgrunn: Her om dagen kom jenta mi (8 år) hjem fra sløyden. Denne dagen hadde de fått lov til å lage hva de ville. Med forventningsfulle øyne ga hun meg en sirlig innpakket pakke. "Pappa" sa hun. "Denne kommer ikke til å bli ødelagt." Jeg pakket opp. Da kjente jeg alle de timene jeg har brukt på flashing av ROMs, skruing, skifte av skjermer, tørking og tweaking skylle over meg som en foss av skyldfølelse. Jeg lovte der og da å bruke mindre tid på mobiltelefoner. Fineste mobiltelefon jeg noensinne har eid! Men en Xperia er jo også ganske fin.. Konkurransen: Imponeringsfakroren her er jenta mi. Og kanskje litt salgsannonsen jeg bare måtte lage etterpå. Endret 5. september 2010 av theDaniel 1 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) - - - Endret 6. september 2010 av Oysteinkn 1 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er mitt bidrag til Konkurransehøst del 3 det er en Andriod gryteklut som er så stor at den kan brettes, slik at den faktisk fungerer. I motsetning til alle andre grytekluter den er ca 25x25 cm bare spør om flere bilder om dere vil se 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Vi har så langt ikke gitt noen tilbakemeldinger på mottatte bidrag. Men det kommer inn bidrag fortløpende. Nå er det ikke lenge til redaksjonen trekker seg tilbake for å krangle om hvem som har imponert mest Lenke til kommentar
stavros Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Her utfører jeg det jeg kaller stoltrikset, på et mindre stabilt underlag Endret 6. september 2010 av stavros 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gratulerer til alle vinnere! Vel fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg