fjarle Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vinn Sony Ericsson Xperia X10 og X10 Mini med tilbehør. Les mer 1 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 AH! en konkurranse som ikke kun dreier seg om flaks. denne skal jeg ro lett i land Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 AH! en konkurranse som ikke kun dreier seg om flaks. denne skal jeg ro lett i land hah! we'll see... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 dette er jo en sykt bra, vi snakker her om noen av tidenes beste telefoner som noensinne er laget, ingen andre telefoner når disse telefonene opp til bunnlinjen engang, gratulerer til dere som får disse telefonene, det er europas beste akkurat nå Lenke til kommentar
hbje Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 får ikke til å åpne mailen.. hvordan mailadresse skal bidrag sendes til ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "Alt" er tillatt? Ingen grenser så lenge det ikke bryter med norsk lov? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Følg forumreglene, og ikke vis frem noe du ikke ville vist frem midt på Karl Johan - heller ikke om du mailer oss Så lenge det er innenfor fornuftens grenser er alt lov - vi ønsker ikke å avgrense mulige bidrag til redaksjonens labre fantasi. De fleste vil skjønne at noen ting har større vinnersjanser enn andre, håper jeg Endret 30. august 2010 av fjarle Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvis man deltar med et bilde; det er ikke noen relger for at man må bruke mobilkamera da, sant?? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Frie tøyler - men det er klart, har du tatt et fett bilde med et mobilkamera er det desto mer imponerende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ViV1oScmdK Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Her er 2 bilder av Bugatti eg laget til for en stund siden pluss orginalen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Et bilde tatt av min bil med min mobil, som videre har blitt lett PhotoGIMPet (riktignok på amatørstadiget). I og med at det er jeg som har gjort det, regner jeg med at alle blir imponert. EDIT: Wups, må kanskje legge ved bildet også! Bare at jeg glemte noe så vitalt er også imponerende... Endret 31. august 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) AH! en konkurranse som ikke kun dreier seg om flaks. En konkurranse som kun dreier seg om flaks er ingen konkurranse, det er en trekning. Endret 31. august 2010 av Finholt Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Var litt vagt hva dere var ute etter... Har bilder, men det blir ikke imponerende før dere ser videoen. Se gjerne fra 1:12 De to linene er ment å holde en person og vell så det, i dette klippet må de holde en person samt en snøskuter som er oppe i 70 kmt. Tauet er 15-20 meter. Og er ikke selve videoen imponerende, så er det i det minste imponerende dumdristig gjort, det er det i alle fall blitt meg fortalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dette er meg, søndag som var. 12 kroker og hud. You do the math. Lenke til kommentar
Odn1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Slettet! Endret 1. september 2010 av Odn1 Lenke til kommentar
Odn1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Et av Mine bidrag i konkurransen om En x10 Eller x10 Mini. "ANDROID, It's like a virus. But in a Good Way. Once it's in your system, you can't get rid of it." Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ode til en fremtidig Android(e) Min forrige faste er klar for erstatning (Håper inderlig at hun vil ta det med fatning) For jeg trenger en kjær som er stødig og rettet (Det er slitsomt med henne som ei holder nettet) Du vil vekke meg varsomt når arbeidet kaller (Ikke annen hver gang, eller kun når det passer) Det blir slutt på den tid hvor jeg snubler og faller På jakt etter trikken på holdeplassen Jeg vil gli gjennom verden og komme i tide Med en widget fra #Ruter på din første side I fellesskap nyter vi to skjønn musikk (Ei mer skurrende skriking fra et ukurant stikk) Det vi opplever sammen huskes klart som et bilde Men spres ikke på Facebook (med mindre jeg vil det) Og du kan minne meg på slikt som jeg svært lett glemmer Så på tante-Britts bursdag en melding jeg sender Så vil du snart bli min, vakre Xperia? Et lykkelig samvær vet jeg at vi vil ha Og skulle du stille, til meg, for høye krav Da vet jeg at du for en stund kan skrus av 2 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dette er meg, søndag som var. 12 kroker og hud. You do the math. Å.. mangler bare kokende vann nå, så er du der. Ichi the killer style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg