Gjest siv19 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 jeg har hatt kjæreste i 3 mnd no, sexen er helt ok, er godt, men er så kjedelig. det er den vanelige stillingen med at han er oppå, og så ferdig. jeg vil liksom gjøre ting med han og at han skal med meg. men vi er vel begge ganske usikker på hverandre, og kroppene våre. føler egentlig det er lit ubehagelig, ikke selveste sexen, men alt det andre, vil så gjerne at vi skal kunne ha det gøy og samtidig at det er digg.. men tør ikke å ta ingiativet og bare gripe fast i utstyret hannes. årrh er så frustrert. hva skal jeg gjøre for at det skal bli mer spennende og at det ikke skal bli for voldsomt? og noen brae forspill, er ikke så god på dette her hjelp!? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt alkohol kan fort gjøre sånne ting litt enklere.. Drikk litt, prat litt, pul litt 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 mhm, her svar fra en 15åring... prøv da bare noen forskjellige stillinger da lol..kan ikke gji noen råd på intiativ, tør du ikke tør du ikke, men bør allikevel prøve? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er vell bare å få han til å være med på en liten prat det angående sex, fantasier f.eks kan du jo spørre han om. Og da er det jo passende for deg å fortelle han hva du ønsker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ser ikke helt hvorfor folk ser på sex som noe så seriøst det er da bare lek og morro, hvis du har den innstillingen og ikke er så seriøs så blir alt mye lettere. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor tør du ikke ta initiativ? Jeg må nok mase litt på det gamle "kommunikasjon er alfa omega" i et forhold sånn generelt sett. Lenke til kommentar
Gjest siv19 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 han er så nervøs. og da blir jeg også det, hvordan kan je gfå han til ås lappe av? Lenke til kommentar
Gjest Still going Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Komunikasjon er tingen men, det er ikke altid så lett. Bruk mail, skriv hva du har lyst til at dere skal gjøre. Selv har jeg møtt min gamle kjærlighet fra 34 år tilbake. Hun bodde i USA jeg i Norge. Lagde meg profil på Facebook når jeg ble sepparert og hun fant meg. Hun hadde alderi glemt meg og ikke jeg henne. I 5 måneder skrev vi til hverandre på mail og etterhvert ble det mange utvekslinger av lyster. Når vi nå mer eller mindre bor sammen lever vi alle disse lyster. Har sex 1 - 2 ganger om dagen. Hærlig. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 @Siv19 Du må først finne ut hvorfor han er nervøs. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Send ham et blikk som sier "ta meg" og still deg opp i doggy Men seriøst; kommunikasjon er viktig... spør om han har noen ting han har lyst til å gjøre med deg, og så kan du hinte frempå om at du har lyst til å være øverst, eller hva du enn vil... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Som skrevet er kommunikasjon nøkkelen her. Om du syns det er kleint å snakke om, småtull litt om det istedet da vel. Letter jo gjerne stemningen litt og. Så spør du forsiktig tilslutt: "duuu, kan du ikke ta meg litt bakfra a, værsåsnill". Da blire fløte vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg