Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

frustret... trneger hjelp!

Gjest siv19

Anbefalte innlegg

jeg har hatt kjæreste i 3 mnd no, sexen er helt ok, er godt, men er så kjedelig. det er den vanelige stillingen med at han er oppå, og så ferdig. jeg vil liksom gjøre ting med han og at han skal med meg. men vi er vel begge ganske usikker på hverandre, og kroppene våre. føler egentlig det er lit ubehagelig, ikke selveste sexen, men alt det andre, vil så gjerne at vi skal kunne ha det gøy og samtidig at det er digg.. men tør ikke

å ta ingiativet og bare gripe fast i utstyret hannes. årrh er så frustrert. hva skal jeg gjøre for at det skal bli mer spennende og at det ikke skal bli for voldsomt? og noen brae forspill, er ikke så god på dette her :( hjelp!? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Still going

Komunikasjon er tingen men, det er ikke altid så lett. Bruk mail, skriv hva du har lyst til at dere skal gjøre. Selv har jeg møtt min gamle kjærlighet fra 34 år tilbake. Hun bodde i USA jeg i Norge. Lagde meg profil på Facebook når jeg ble sepparert og hun fant meg. Hun hadde alderi glemt meg og ikke jeg henne. I 5 måneder skrev vi til hverandre på mail og etterhvert ble det mange utvekslinger av lyster. Når vi nå mer eller mindre bor sammen lever vi alle disse lyster. Har sex 1 - 2 ganger om dagen. Hærlig.

Lenke til kommentar

Som skrevet er kommunikasjon nøkkelen her. Om du syns det er kleint å snakke om, småtull litt om det istedet da vel. Letter jo gjerne stemningen litt og.

Så spør du forsiktig tilslutt: "duuu, kan du ikke ta meg litt bakfra a, værsåsnill". Da blire fløte vettu!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...