varus Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 På hvilke butikker får man kjøpt slike jakker? De var ganske fete Du får en ganske lik type den første på Boys of Europe. Har prøvd jakker der, men ikke helt imponert over passformen. Takk for eksempelet Thrice. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) På hvilke butikker får man kjøpt slike jakker? De var ganske fete Det er vanlige losjakker/peacoat. De aller fleste butikker får de inn iløpet av høsten når S/S kolleksjonene byttes ut med F/W. Endret 31. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
CRJ700xxl Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hva er folkets dom på denne til vinterjakke? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Kjøp en peacoat. De ser bra ut kombinert med et pent skjerf. Noe som også er fint er at peacoats finner du i alle prisklasser. Hva er folkets dom på denne til vinterjakke? Nå vet ikke jeg hvilken stil du har, men den der så ikke så særlig pen ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen. Uenig. 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen. Så hva skal man da bruke ute i kulda? Snowboardjakker? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen. Så fordi fjortizzene begynte å bruke jakken, så er den plutselig ikke fin lenger? Betyr det at alle plagg fjortiser begynner å bruke, er plagg du slutter med? Jeg for min del synes pea coats er megete pene jakker, som jeg liker veldig godt. Hva slags jakker er det du liker da? Endret 7. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) @ Noburu Duffle coats og parkas er vel de to neste åpenlyse valgene. Endret 7. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hva er folkets dom på denne til vinterjakke? Den var fet, hvorm fant du den? Lenke til kommentar
varus Skrevet 7. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Har bestemt meg for pea coat, men vet ikke hvilke butikker som selger slike i Trondheim. Vil ikke ha en som bare skal se bra ut, men vil ha en orginal type med 80 % ull eller mer. Dufflecoat er også ganske kult da. Bare litt usikker på hvor varme disse egentlig er. Kjøpte en fra Boys of Europe forrige vinter og frøs ræva av meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) De er nok varmere pea coats ihvertfall (lengre og ofte litt tykkere), bare ta på noe annet enn bare t-skjorte under. Kan nok ha noe med hvor du kjøpte den, du får nok forskjellige kvaliteter Endret 7. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Blir det ikke VELDIG kaldt i trondheim på vinteren? Isåfall kjøp deg en Canada Goose, men prøv å se om noen du kjenner jobber på en butikk som selger de så kan du få noen prosent avslag. Har en sånn selv: Betalte "kun" 3800 for den, men vanlig pris er vel rundt 5500. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen. Så fordi fjortizzene begynte å bruke jakken, så er den plutselig ikke fin lenger? Betyr det at alle plagg fjortiser begynner å bruke, er plagg du slutter med? Jeg for min del synes pea coats er megete pene jakker, som jeg liker veldig godt. Hva slags jakker er det du liker da? Jeg likte ikke pea coats før det ble fjortizzmote heller. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hva slags jakker bruker du om vinteren, fkm? Jeg har alltid hatt sansen for pea coat, men det er bare meg da. Endret 7. september 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ingen fjortisser her i Trondheim som bruker pea coats nei, bare snowboard jakker og slikt. Jibber stil trur jeg det heter. Selv skal jeg ha en slik i vinter 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hva slags jakker bruker du om vinteren, fkm? Stort sett alt annet enn pea coats. Det er et eller annet med blandingen av formelt og uformelt som ikke helt funker for meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg likte ikke pea coats før det ble fjortizzmote heller. Da så. Skal nevnes at jeg aldri har sett en fjortizz med annet enn overzised boblejakker på vinteren. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Eller bare Canada Goose som så mange tydligvis har lyst på her... Er en haug med fjortizzer her som sprader rundt i det. Spesielt fint er det når noen av de jentene skal på fest med kjole, høye sko, strømpebukse og Goosen på utsiden (og ofte så lang at man ikke ser kjolen) Endret 7. september 2010 av multisync Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Vel... De skal vel ikke på fest ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå