Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvilke produkter til hvilket problem?

Gjest Marita

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har i mange år sett på inholdsfortegnelser, lest, studert alt med helse og velvære. Jeg har lenge drevet med dette, å nå er jeg så sikker i min vurdering av utallige tester og alt mulig rart, at jeg rett og slett vet hva som er best...!

Da snakker vi rett å slett om Aloe Vera produkter. Jeg er sikker i min sak, spør meg gjerne spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan :) Du kan også sende meg en mail, så kan du fortelle hele historien din, så skal jeg se om jeg kan komme opp med noen produkter jeg anbefaler. Å da snakker vi at jeg har prøvd så mange produkter nå, både fra forhandlere, matvare butikk, helsekost osv. Jeg har prøvd det!

Fortell meg din historie, så skal jeg se hva jeg kan gjøre :)

e-post sendes til [email protected] Gleder meg til å høre historien din!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har ingenting med helse å gjøre

Jo, jeg vil synes det. Helse til hud og kropp. hvordan kremer man skal bruke, hva man bør drikke, hvordan kosthold man bør velge - FOR å opprettholde god helse!

Lenke til kommentar

Dette har ingenting med helse å gjøre

Jo, jeg vil synes det. Helse til hud og kropp. hvordan kremer man skal bruke, hva man bør drikke, hvordan kosthold man bør velge - FOR å opprettholde god helse!

Når begynte vi å bry oss om hva du synest?

Er du her inne for å lage bråk, eller er du her inne for faktisk å lære, lese å snakke?

Lenke til kommentar

Jeg er her inne for å lage bråk, enn du?

Jeg er her inne for å hjelpe de som ikke vet at det finnes Parafinamol i lypsyler den dag idag, som smører leppene sine inn med parafinamol, og lever i troa at leppene skal bli fine da. Men parafinamol er parafin, å tørker ut huden, slik at de som bruker vanlig lypsyl skal bli avhennig, så de tjener ekstra penger. Se selv...

Lenke til kommentar

Marita: Jeg anbefaler at du skaffer deg en konto, detdu prater om her er ikke sensitivt og jeg regner med at posten kommer til å bli stengt om du ikke foretar deg noe. Men den skremmepropagandaen tror jeg ikke vil hjelpe, er nok av folk som kan skrive under på at lypsyl gjør leppene myke.

Men hva er ditt standpunkt mot vaselin, enda ett annet oljebasert skjønnhetsprodukt.

Lenke til kommentar

Marita: Jeg anbefaler at du skaffer deg en konto, detdu prater om her er ikke sensitivt og jeg regner med at posten kommer til å bli stengt om du ikke foretar deg noe. Men den skremmepropagandaen tror jeg ikke vil hjelpe, er nok av folk som kan skrive under på at lypsyl gjør leppene myke.

Men hva er ditt standpunkt mot vaselin, enda ett annet oljebasert skjønnhetsprodukt.

Jeg synes vaselin er fin. Den synes jeg er meget bra. Men dette til en viss grense. Når vi snakker om lypsyl synes jeg den som heter LIPS er best. Den fikk jeg kjøpt hos en forhandler. så den finnes ikke i butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...