Anderspr0 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei! Skulle skaffe meg en Iphone 3gs, og fant en på finn.no som ikke var mer enn 1 times biltur unna. Jeg ba han sende den som oppkrav, og posten skulle ordne resten. På siden til posten står det at det tar 2-3 dager, og på lengre distanser intill 5. Nå er det en uke siden han sendte den, og den har ennå ikke kommet. Altså, ikke lengre enn 1 times biltur, og det tar over en uke. Kan nesten vedde på at det har gått fortere å bestille ifra Oslo(10 timer unna). Jeg bor i Namsos, og iphonen ble sendt ifra Rørvik. Dette er i Nord Trøndelag. Hva er grunnen til den lange tiden? Lenke til kommentar
Teklis Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Posten sender til sentraler som igjen sender til lokae sentraler som igjen sender vidre til ditt lokale postkontor... Aint Posten awsome? Postoppkrav kan også ta lengre tid.. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Hadde jeg vist det, ville jeg ha satt meg på mopeden å kjørt dit selv ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå