JuC1y Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei! Jeg har nå valgt R1 (matte), Rettslære, Markedsføring og ledelse, Internasjonal Engelsk.. Jeg hadde først R1, Fysikk, Kjemi og Internasjonal Engelsk men det funker ikke helt for meg. Det jeg lurer på er om jeg i 3.Klasse kan ta FYSIKK1? De fleste ingeniør skoler osv krever FYSIKK1 og R2 har jeg hørt og derfor lurer jeg på om jeg kan velge fysikk1 i tredje klasse og fortsatt bli ingeniør? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor vil du ikke ha Fysikk 1 i år? Og jeg tror det går så lenge det ikke krasjer med timeplanen din neste år. Ta og hør med studieinspektør på skolen din og hør hvordan det pleier å bli lagt opp. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vil ikke ha det i år fordi da må jeg også ha kjemi slik at jeg slipper FYSIKK2.. og hvis jeg tar to realfag og to samfunsfag da må jeg ha R2 og fysikk2 det føler jeg blir ganske hardt.. men hvis jeg tar fysikk1 neste år hvis det går da og består kan jeg fortsatt bli en ingeniør da? Lenke til kommentar
rankine Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er vel ingen ting i veien for at du kan ta R1, Fy1 og feks markedsføring og ledelse og rettslære i år, og fortsette med markedsføring og ledelse og rettslære neste år. Da får du den fordypningen du skal ha, og står akkurat fritt til å velge det siste faget ditt neste år. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Ja men jeg trenger R2.. og hvis jeg velger å ta fysikk1 og r1 i år må jeg ta r2 og fysikk2.. jeg vil helst slippe FYSIKK 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor kan ikke du fortsette med de to andre fagene, og ha de to og R2 i tredje klasse? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Jeg vet ikke, går det? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg vet ikke, hør med rådgiver/studieveileder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå