Takkformeg Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hey Nå har den tid kommet at jeg skal bytte ut mitt Alpine SPG-17CS sett med noe nytt og bedre.. Føler ikke dette settet følger subben helt som det burde, så når jeg skrur opp lyden faller det på en måte av.. Det jeg ser etter er et komponentsett med 6,5" høyttaler til døra og en diskant til dashen. Dette kommer ikke til å bli kjørt av noe annet enn spilleren (Pioneer DEH-7200SD). Jeg hadde håpet på å holde meg under 2000 kr (Helst ikke mer enn 1500 ) Så da lurer jeg rett og slett på om noen har noen forslag? =) Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hovedgrunnen til at det "faller av", er nettopp at du kun bruker spilleren til å drive det. Du må gjerne kjøpe deg blakk på en haug med komponentsett, og helst de med høy følsomhet så de henger med noen decibel lengre, men de vil fortsatt falle av tidlig kontra subwooferen. Bruk heller de pengene på en forsterker og nødvendige kabler, så er ihvertfall volumproblemet løst uten å bytte høyttalerne. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Haha akkurat det jeg gjorde Forsterker og kabler Var like før han lurte på meg ny forsterker til subben og, men det blir i neste omgang Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvis du kster på deg litt demping og skikkelig montering av alpine settet også da, så skal du se det blir bra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Ja må jo kanskje vurdere demping.. Høyttaleren sitter dønn, så den er grei Er bare kjipt, for da må jeg ha av dørdekselet, noe jeg har sluppet for jeg må bare ta av en rist for å få full tilgang til høyttaleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå