Thad Castle Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Siden jeg i det siste har begynt å høre mye mer på musikk, og begynt å se mer på film har jeg bestemt meg for å annskaffe meg noen høytalere. Som sagt skal de brukes til musikk og film. Budsjettet er ganske så stramt, og jeg har bare 1500-1700 til rådighet. Hvis det er mulig vil jeg ha et 5.1 annlegg, men er ikke sikker på om det vil gi noebedre lyd enn et 2.1 til sammen pris. Lurer derfor på om noen har noen innslag om dette eller hva slags opplegg jeg burde gå for. Takker for respons Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Se etter noe på bruktmarkedet. Der kan man finne mye snacks Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvis du også skal se film på TV må du ha en receiver, og den billigste jeg fant på komplett er snaue 2000 kroner, så blir vanskellig å kjøpe nytt for deg. Alternativt kan du kjøpe PC-høytalersett og koble PCn din til TVn. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Du finner nok ikke noe annet enn brukt i den prisklassen. Kanskje en soundbar bare? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Da blir det vel bare å vente til jeg får råd til z-5500 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Z-5500 koster bare 2000kr hos komplett Og kan love deg at du får lydtrykk i massevis av det. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det samme gjør den hos Dustin. Da sparer du også 200 kr i frakt (300kr hvis du er student) i forhold til komplett. Dette er et knalltilbud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå