Itspersonal Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Synd det er på feil side av landet 25 år aldersgrense, men alikevel så ser det ut som det er 16+ fra bildene. Jeg tenker da ikke på alderen på deltakerene, men på diverse aktiviteter Endret 31. august 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 hadde vært noe de her , kan se for meg crewfesten på tg bare strekt ut over mange dager Lenke til kommentar
Fable Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Theo: Er røyking utendørs så det er ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 det første jeg tenkte på var " the 40 year old virging lan " Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 hei vent litt. det arrangeres LAN i Moss by? (off topic) Og Ski er ikke så langt unna meg det heller :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har lyst å være med ... (men av programmene som nevnes er det bare CSS jeg bedrivere sånn litt innimellom). Driver dere ikke med noe bilkjøring (eks Live For Speed) der ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Synd det er på feil side av landet 25 år aldersgrense, men alikevel så ser det ut som det er 16+ fra bildene. Jeg tenker da ikke på alderen på deltakerene, men på diverse aktiviteter gamle karer blir som ungutter når de slepper ut fra hjemmets tyranni Theo: Er røyking utendørs så det er ikke noe å bekymre seg for Det var nesten i overkant hensynsfult. Ikke verst må jeg si det første jeg tenkte på var " the 40 year old virging lan " Du kan sikkert arrangere det :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg har lyst å være med ... (men av programmene som nevnes er det bare CSS jeg bedrivere sånn litt innimellom). Driver dere ikke med noe bilkjøring (eks Live For Speed) der ? Jeg er heller ingen FPS mann, jeg er tildels ingen RTS mann heller. Men RTS som SCII og den slags hadde nok gjort det mer interessant for meg. Jeg er dog svak for tbs, coop, racing og den slags. Mulig jeg har blitt for daff med åra Eks. coop i spill som RE5, Borderlands, L4D2 osv. Endret 31. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jepp, coop er artig. RTS er jeg dårlig på grunnet for lite tid etter at en ble stoooor gutt (lenge siden Dune feberen herjet gitt). Lenke til kommentar
nst Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette er nesten som TG i gamledager. Kanskje ikke så "nerdete", men affal ingen hylende drittunger høye på sukker, koffein og piller. Røykeforbud er ok, men hadde vært digg. Ser for meg stedet tåkelagt på noen timer. Dette kiler litt... Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 @Theo & Tiltman: For oss som er litt for gamle til å drive med twitch-gaming, er jo ArmA 2: Combined Operations et glimrende alternativ. Fokuset her er mye mer på realisme enn reinspikka action, og resultatet blir en litt mere "slow-paced" militær-simulator. Det skal sies at det har litt bugs, og læringskurven har blitt beskrevet som unnarennet i Holmenkollen, men LAN er jo en glimrende mulighet til å prøve noe nytt og spennende. Vi er en håndfull folk fra NoPryl of Norway, som skal avgårde til VLAN, og vi har planer om å spille dette mest mulig Ok, og så kanskje være litt sosiale, da ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vi gamlisene føler oss ikke hjemme på fjortislan som The Gathering er blitt vettø..blant 14-åringer med 200GW høytalere som spiller russelåter om kapp med hverandre..*grøss* Endret 1. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi gamlisene føler oss ikke hjemme på fjortislan som The Gathering er blitt vettø..blant 14-åringer med 200GW høytalere som spiller russelåter om kapp med hverandre..*grøss* Amen til det. Det er pokker meg snart ti år siden jeg var på TG sist. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har lyst å være med ... (men av programmene som nevnes er det bare CSS jeg bedrivere sånn litt innimellom). Driver dere ikke med noe bilkjøring (eks Live For Speed) der ? Hepp! Det var noe bilkjøring der i fjor, ellers går det mye i hva folk vil. De spillene som er listet opp er de det kjøres compo på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 En kompis av meg vant AC/DC billett i counterstrike compoen på voksenlan. Det var jo en grei premie. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lurer litt på om jeg må få med meg dette, er en god stund siden jeg har vært på LAN. Trackmania er forresten hysterisk morsomt på lan, spesielt med et par øl innabords! Lenke til kommentar
kimla Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tøft. Dette må jeg vurdere neste år når jeg er 25. Evig lenge siden jeg har vært på LAN nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå