Gå til innhold

MP3-spiller - anbefaling

Anbefalte innlegg

Hei !

Er på utkikk etter en MP3-spiller. Har vært på komplett.no å titta litt. Fant blant annet denne: iRiver iFP-390T

Noen som har erfaringer med denne? ser blant annet at det står at det følger med armbånd. Gjør det virkelig det?, da det også står som tilleggsutstyr..

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har registrert at den har kommet ganske bra ut i tester diverse steder. (I Hjemme PC bl.a). Et annet bra alternativ er MP3-spillerne til "Jens Of Sweeden". Snodig navn, men de har stilig design. Slenger man med ett par "Koss PortaPro" høretelefoner har man et bra alternativ !

Lenke til kommentar

Spørsmålet blir bare hvilken jeg skal satse på...

Er det noen fler som kanskje kan ha en mening om denne saken, da jeg ikke har stor greie på MP3-spillere (...blir evt. min første spiller)

Takk for hjelpen !

EDIT:Leste testen av JOS (128MB) spilleren på hw.no Ser ganske bra ut, men dessverre viser det seg at batteriene "bare" har en levetid på 13timer og disse må lades opp via USB-porten. En må derfor i tillegg kjøpe en lader, men hva slag? Den har jo ikke vanlige batterier.

Spørsmålet blir da om det ikke er like greit å kjøpe iRivern, da en slipper å kjøpe høretelefoner + lader, noe en må til JOS sin.

EDIT#2:Det beste hadde vært om det fantes en MP3-spiller som en kan lade opp slik en gjør med mobil (stikkontakt --> spiller).

Lenke til kommentar

For å oppsumere, er jeg altså på jakt etter en liten MP3-spiller, da jeg jogger en del. Den bør (helst) ha radio og være av kvalitet. I tillegg hadde det vært veldig kjekt om en kunne lade opp spilleren direkte fra stikkontakten.

Noen forslag?

Tusen takk for hjelpen, så langt !

Lenke til kommentar

Har nå bestillt en iRiver iFP-T390 (256MB) (+ veske og armbånd) fra komplett.no

Gikk for denne, grunnet dens lette vekt (35g ex. batteri) og at den hadde radio.

Når jeg får den, skal jeg fortelle dere hvordan den er.

Takk for hjelpen alle sammen, dere har vært til stor hjelp!

Lenke til kommentar

Godt alternativ:

Cowon iAudio CW300. Har CW200 selv, flott spiller, liten og nett, veldig god lyd med medfølgende ørepropper (kjøpte Koss, syntes nesten de medfølgende var bedre jeg men...), har radio og opptak. CW200 benytter 1 stk AAA, men jeg ville heller gått for den nye modellen CW300 om jeg skulle handlet nå, den benytter 1 stk AA batteri og har en spilletid på 20 timer!

Lenke til kommentar

Godt alternativ:

Cowon iAudio CW300. Har CW200 selv, flott spiller, liten og nett, veldig god lyd med medfølgende ørepropper (kjøpte Koss, syntes nesten de medfølgende var bedre jeg men...), har radio og opptak. CW200 benytter 1 stk AAA, men jeg ville heller gått for den nye modellen CW300 om jeg skulle handlet nå, den benytter 1 stk AA batteri og har en spilletid på 20 timer!

Har også CW200 og er super-fornøyd. Medfølgende pluggene er "ok" til å være bundle-opplegg. Skal jeg høre på musikk ordentlig er jo ikke mp3 noe tess likevel ;) Gl&hf med liten og cute mp3 spiller - de er jo smykker, mange av dem. Digger min =)

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...