skittentøy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 heey,jeg trenger hjelp med et bilde i mediafaget:) her er oppgaven: - Beskriv motivet i bildet - Hva utgjør tyngdepunktet i bildet ? - Hvordan er perspektivet i bildet ? - Hvilken stemning skaper lys og farger ? - Hvordan vil du tolke bildet? - Hvilke virkemidler gjør at du tolker bildet nettopp slik? - Hva forteller bildet om holdningene i det samfunnet bildet har blitt til i? takk for svar MVH meg:) Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du skulle tatt fysikk i stedet for. ( : Motivet i bildet er en landevei hvor det har blitt tagget i veien. I Forgrunnen møter blikket først den tørre veien hvor det er tagget med hvit skrift; "XXX er gay". Dette er tyngdepunktet i bildet. Midt i bildet ser vi grønt gress på begge sidene av veien, og i bakgrunnen ligger det en landsby med fjell bak, og videre dekker grå-hvite skyer den resterende tredjedelen av bildet. Jeg sier det igjen.. Dette er jo akkurat som norsk : / Endret 3. september 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå