Gå til innhold

Ny bærbar pc

Anbefalte innlegg

Jeg leser meg ihjel på div tester av bærbare pc'er, men klarer ikke å bestemme meg helt, så jeg lurer på om noen har noen tips...skal legge mellom 5-7.000, uten at dette er noen absolutt grense.

Jeg er litt opphengt i Acer, hatt svært god erfaring med disse - og batterilevetiden er vel blant de aller beste.

Har sett på både 4820T og 4820TG.

Jeg har ikke all verdens behov for store grafikkytelser, da jeg ikke kommer til å spille all verdens.

Maskinen vil bli brukt til surfing, epost, nedlasting, kontorarb, mulig bilderedigering.

Har vel noe mer lyst på Intel enn AMD, grunnet batteri og varme...Hvor mye bedre er Core i3 ift core i5, sett ift mitt bruk?

Er nødt til å ha hdmi-utgang for oppkobling mot tv, er det mer man her bør passe på for å få et godt bilde?

Sett på både 14" og 15,6"...og den minste frister mest...

Vet ikke om dette er uklart, eller om noen kan bistå med noen tips til meg?

På forhånd - takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Den har ikke noe bra betterilevetid. Ikke sammenlignet med Acer Timeline serien. Ikke halvparten engang. Kjøper man i5 versjonen får man rundt 5 timer.

Har vel noe mer lyst på Intel enn AMD, grunnet batteri og varme...

Største tullet jeg har hørt. Hverken batterilevetiden eller varme er noe problem på dagens AMD baserte laptopper. Har selv en HP DV6 med AMD og den er kjøligere enn i5. AMD yter litt mindre, men ikke noe en merker, hvertfall ikke til ditt bruk.

Siden du ikke skal game, du har ikke vurdert Asus U35Jc eller UL30Jt da?Og hvis det er 14" du vil ha så kommer det tilsvarende versjoner i den størrelsen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...