Deem Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg var på FotoVideo i dag, hvor det er noen få S90er på salg til ca. to lapper. Det er prismessig et ganske bra avslag. Jeg har tenkt en stund på å kjøpe meg et nytt kompaktkamera for å erstatte en PowerShot A720IS og for å ha i tillegg til min Canon 450D. Forøvrig vasser jeg ikke i penger etter å ha kjøpt saker for litt over 3000 kroner denne helgen. Student med slank lommebok. Det jeg lurer på er vel egentlig om dette er et utrolig bra tilbud jeg burde kaste meg over, eller burde jeg heller kjøpe foreksempel Panasonic TZ10 eller ZX1? Video i HD frister ganske mye, og er en av de største ankepunktene for meg er at S90 bare filmer i VGA oppløsning. Burde jeg kjøpe eller ikke? Endret 30. august 2010 av Deem Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Bra pris som skyldes at s95 er på vei. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Takk for tipset! Nå som jeg har kjøpt et, så kan jeg vel innrømme at det var en god deal. Lenke til kommentar
festen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg så dette tilbudet. Og ble svak i troen en stund, for jeg hadde egentlig bestemt meg for et annet kamera. Men, jeg for håpe noen annen som fikk kjøpt det fordi jeg ikke slo til ble glad. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Dro og plukket det opp i fire tiden i går, etter å ha lest igjennom mesteparten av dpreview sin test kom jeg frem til at det uten tvil var et knall kjøp ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå