The Stig Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Svensk nettbutikk har angivelig fått tak i coveret. Les mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tja.. kan jo bli bra hvis det er reelt. Har riktignok ikke spilt Far cry 2, men ena var riktig å underholdene. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Far Cry 2 var veldig skuffende, løpe fra A til B bare for å drepe noen på for å så løpe tilbake til A.. og sånn er det mye av spillet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 1'eren var fantastisk bra. 2'eren var forferdelig. Håper de hopper tilbake til den gamle oppskriften ifra 1'eren, og heller bygger på ting derfra. Synes ikke Far Cry passer så bra inn i Afrika i grunn. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dette er jo bare tull. Webbhallen vil starte forhåndssalg og mekker et cover. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Med mindre Ubisoft har byttet ut alle artistene sine med filterkåte photoshopfjortiser, så er dette neppe genuint. Et eventuelt Far Cry 3 ser jeg imidlertid fram til, siden jeg regner med kvalitetshoppet kommer til å tilsvare det fra Assassin's Creed til AC2. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ubisoft ja...med andre ord, må være tilknuttet online for å spille single player...nei takk! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kommer nok ikke til å bestille Collectors Edition til denne nei. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg ser på Crysis som den spirituelle oppfølgeren til Far Cry 1, siden Crytec lagde FC1 og Crysis serien. Hadde det ikke vært for romvesenene, hadde FC1 vært et nesten perfekt spill da det kom ut, i min mening. Så der er FC2 bedre enn Crysis, som desverre også har aliens. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Virker som at jeg er den eneste personen på denne jorda som ikke misliker Farcry 2 Har hatt mange morsomme timer med det spillet, mange klare mangler, men ikke alle spill er feilfrie? Vil dere ha variasjon i spillene må der seriøst slutte å klage på alle disse små tingene! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Håper som flere andre her nevner at Farcry 3 ikke følger etter Farcry 2 men prøver å gå tilbake til Farcry 1 arven. Grafikken som visstnok skal være bra i 2ern har jeg enda til gode å se på mitt 5870, i forhold til crysis ser det ut som dritt, og gameplayet med springing og kjøring mellom masse punkter er også dårlig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det beste hadde vel vært om Crytec hadde lagd 3'ern Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Virker som at jeg er den eneste personen på denne jorda som ikke misliker Farcry Du har selskap. Det beste hadde vel vært om Crytec hadde lagd 3'ern Heldigvis kommer det aldri til å skje, og det er jeg sjeleglad for. De har for vane å ødelegge ellers ok spill med fjasete alien/mutant-plot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg