Gå til innhold

Far Cry 3 underveis? (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre Ubisoft har byttet ut alle artistene sine med filterkåte photoshopfjortiser, så er dette neppe genuint.

Et eventuelt Far Cry 3 ser jeg imidlertid fram til, siden jeg regner med kvalitetshoppet kommer til å tilsvare det fra Assassin's Creed til AC2.

Lenke til kommentar

Jeg ser på Crysis som den spirituelle oppfølgeren til Far Cry 1, siden Crytec lagde FC1 og Crysis serien. Hadde det ikke vært for romvesenene, hadde FC1 vært et nesten perfekt spill da det kom ut, i min mening. Så der er FC2 bedre enn Crysis, som desverre også har aliens.

Lenke til kommentar

Håper som flere andre her nevner at Farcry 3 ikke følger etter Farcry 2 men prøver å gå tilbake til Farcry 1 arven. Grafikken som visstnok skal være bra i 2ern har jeg enda til gode å se på mitt 5870, i forhold til crysis ser det ut som dritt, og gameplayet med springing og kjøring mellom masse punkter er også dårlig.

Lenke til kommentar

Virker som at jeg er den eneste personen på denne jorda som ikke misliker Farcry

Du har selskap.

Det beste hadde vel vært om Crytec hadde lagd 3'ern

Heldigvis kommer det aldri til å skje, og det er jeg sjeleglad for. De har for vane å ødelegge ellers ok spill med fjasete alien/mutant-plot.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...