Gå til innhold

Asus Crosshair IV Formula

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På 1156 sokkel blir det vel enten

EVGA 3-way SLi FTW. Dødsbra klokkekort, og kjører SLi i x16/x16 modus, men mangler USB 3 og Sata III. Jeg syntes dog ikke man skal ta hensyn til dette når det går på bekostning av kortet.

Eller Gigabyte GA-P55A-UD4 som også er et godt kort virker det som.

Til 1336 socket er det vel nesten samme hvilket du velger, men alle i komponentguiden min (se signatur) støtter SLI/CF

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

På 1156 sokkel blir det vel enten

EVGA 3-way SLi FTW. Dødsbra klokkekort, og kjører SLi i x16/x16 modus, men mangler USB 3 og Sata III. Jeg syntes dog ikke man skal ta hensyn til dette når det går på bekostning av kortet.

Eller Gigabyte GA-P55A-UD4 som også er et godt kort virker det som.

Til 1336 socket er det vel nesten samme hvilket du velger, men alle i komponentguiden min (se signatur) støtter SLI/CF

Kort fortalt til trådstarter, for og kjøre SLi (uten og kjøpe et eld gammelt amd hovedkort) så må du ha Intel.

Lenke til kommentar

Ehm nei.

Rydd litt opp i det først. Det ligger to hovedkort der, og ingen av de er kompatible med i7 930. Du må enten velge CPUen i5 760, eller gå for et hovedkort som Asus P6x58d-e

Forøvrig så er ikke HAF 932 et godt valg, haf x er mye bedre.

Kjøp også 1GB versjonen av 460 GTX hvis du skal ha det i SLi.

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Ehm nei.

Rydd litt opp i det først. Det ligger to hovedkort der, og ingen av de er kompatible med i7 930. Du må enten velge CPUen i5 760, eller gå for et hovedkort som Asus P6x58d-e

ops, det ble ikke helt oppdatert. Men skal fikse litt på det. men med 1gb skjermkortet + HAF X blir vel pcen en del dyrere kan jeg tenke meg

Lenke til kommentar

Ehm nei.

ops, det ble ikke helt oppdatert. Men skal fikse litt på det. men med 1gb skjermkortet + HAF X blir vel pcen en del dyrere kan jeg tenke meg

Ja, men det finnes andre måter å ordne opp i det på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...