Dilla Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hey. Jeg har laget meg en fake ID på mitt eget bank kort. Skal på tieste konserten og lurer derfor på. Hva er sjansen til å bli tatt? Og hva kan skje? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sjangsen kommer ann på hvor nøye han ser på det, og det som kan skje er at han kaster deg ut og driter i det eller kontakter politiet, ergo bot Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Sjansen for å bli tatt øker med hvor dårlig ID du ha. Er alderen helt på trynet, ligner ikke bildet osv.. Som regel tar de bare legitimasjonen og eventuelt svartelister deg fra fremtidige arrangement. Men du kan også bli politianmeldt for å begi deg for å noen/noe du ikke er. EDIT: Dokumentforfalskning var det faglige uttrykket ja, takk Eksentron! Endret 30. august 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Sjansen for å bli tatt avhenger av gjennomføringen av legitimasjonen. Det som kan skje er at du blir tatt og siktet for dokumentforfalskning, kan vel straffes med opp til 60 dagers fengsel. Edit: Som regel tar de bare legget og bortviser deg, men du kan jo treffe noen kjipe dør-/ordensvakter... Endret 30. august 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå