Dødskalkunen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fant nettopp ut at wow-accen min har blitt hacket. Sjekka armory og mesteparten av gearet mitt er borte og det viser seg at jeg har vært online i går, noe som er umulig mtp at jeg har vært på hytta uten internett i helga. Hotmailaccounten min er også hacket, får ikke logget meg inn der heller. Er det noen mulighet for å få wow-accen tilbake? Hvordan skal jeg i det tilfellet gå fram? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Ringe blizzard. TLF Regner med at du hadde samme passord på hotmail eller email'en du bruker? Endret 30. august 2010 av nagina Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) blizzard support fikser dette. Har selv blitt hacket, 2 ganger faktisk. Og de har vært veldig enkle å ha med å gjør. Følg stegene på deres side for recovery av hacka accounter. Det du trenger er kopi av cdkey, kopi av ID-kort av den personen som accounten står på. Det tar som regel ett par dager. Mulig det går raskere hvis du ringer. Tips: få deg blizzard authenticator Vedr. hotmailen, så kan du gjennopprette denne også ved å gå via deres support. Er litt mer krøll der, men fikk min tilbake etter 10 dager. Note to self: Aldri bruk samme passord på blizz account og mail Endret 30. august 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Takk for svar! Kjipt å bli hacket ettersom jeg alltid har vært en trofast spiller, aldri kjøpt gull eller lignende. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 haxx0rs gir nok blaffen om du er trofast eller ikke :!: Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Nei, men skulle ønske Bizzard hadde bedre sikkerhet da jeg har brukt en del penger og tid på dette spillet. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei, men skulle ønske Bizzard hadde bedre sikkerhet da jeg har brukt en del penger og tid på dette spillet. Er nok heller du som har vert dårlig med sikkerheten. Sendt imformasjon til fake mail, keylogger osv. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Har ikke vært dårlig med sikkerheten, nei. Hvorfor skulle jeg sendt informasjon til fake mail? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har ikke vært dårlig med sikkerheten, nei. Hvorfor skulle jeg sendt informasjon til fake mail? Fordi du trodde et det var en ekte Blizzard mail? Så vidt jeg vet så er det umulig at folk kan få imformasjon fra Blizzard, da hadde ivertfall alle andre vert hacket også, må være person feil der. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå