Trikrin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei! Har ei gruppe som heter 50bv. I dag er 50bv også epostgruppe. Den har også en del medlemmer, og siden jeg ikke ønsker dette, har jeg lyst å gi den et nytt navn til 50fm. For at all scripting skal foregå som normalt, ser jeg for meg at jeg oppretter en ny gruppe som heter 50bv som er epostgruppe og inneholder riktige medlemmer. Men for å gjøre dette, lurer jeg på følgende: Er det noe vanskeligheter jeg kan komme opp i når jeg skal gi nytt navn til gruppene? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Eksisterende ACL'er. Siden du har 1 gruppe du ønsker å få til å bli 2, så kan du kun rename til den ene, mens den andre må opprettes og ACL må endres. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Endte opp med å scripte opp på nytt, lage ei helt ny gruppe, og slapp dermed å rename. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 hva må scriptes? De fleste tingene skal kunne ordnes gjennom GPO'er, men det kommer ann på hvilken domenekontroller dere har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå