MadRos Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 er ikke så mye å gjøre da i free ride Synd det Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe? C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui Hmm finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell. Endret 31. august 2010 av Barkster Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe? C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui Hmm finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell. Den ligger nok i så fall i x:\(der du har plassert Steam)\Steam\steamapps\common\mafia ii, tenker jeg. Endret 31. august 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe? C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui Hmm finner ikke mappen 2K Games i program files(x86) mappen. Eneste jeg finner er en mappe ved navn 2K Games i mappen brukere\AppData\lokal men i den mappa ligger saves og data. har prøvd å legge filen inn i data mappen men uten hell. Den ligger nok i så fall i x:\(der du har plassert Steam)\Steam\steamapps\common\mafia ii, tenker jeg. Fant det. Tusen takk! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 er ikke så mye å gjøre da i free ride Synd det Enig i det, per i dag er det bare å vase rundt. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Uansett så er det fint å kunne vase rundt.. Jeg spiller dog på x360, men har brydd meg kun om storyen, og hadde planlagt å cruise litt rundt etterpå.. Men da må jeg starte ett eller annet oppdrag på nytt... Er ikke sånn man vil ha det i ett såkalt sandkassespill... Illusion of sandkasse Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg liker å vase rundt. Spilte 2 timer med datteren igjen i går hvor vi kjørte rundt og stjal convertibles som vi solgte på kaia, kjørte noen i bilknusern, trimmet biler, lekte katt og mus med politiet og i det hele tatt lekte oss rundt i byen. Suverent spill og dattern elsker det. Byen, bilkjøringen (med 360 kontroller) og grafikken på PC er jo så fabelaktig at det i seg selv er verdt spillet. Endret 1. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Et n00b-spørsmål, antar jeg.. Men, hva er "free ride" !? Er det noe spesielt for Mafia-spillene (altså det første), eller er det et annet ord for "sandkassespill", slik at beskjedene vi får i spillet blir "Meet Joe when you're ready", istedet for "Go and meet Joe now, hurry!" -slik at vi kan gjøre masse andre småsaker i mellomtiden, slik som i GTA og RDR!? Takk Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Free ride er det samme som å ta seg en tur, dvs f.eks etter hele historien.. Dvs istedenfor continue eller load, så kan man bare velge free ride (var Free ride og Free Ride Extreme i Mafia 1).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg