The Stig Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Den populære modusen fra forgjengeren kan låses opp. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du store soprano. Av og til er det helt riktig å male fanden på veggen. Eller har det kanskje gått troll i ord? Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 kjenner jeg blir litt irritert... hva faen er vitsen med å gi ut et sspill som dette uten free roam når det faktisk er planlagt at det skal være mulig? de har brukt nesten 10 år på dette spillet... også klarer de ikke å gjøre det "ferdig" til utgivelsesdatoen? latterlig... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er lov å prøve seg, bare synd at en potensielt så bra tittel blir prøveklut. Hvis de planlegger å selge oss ting som burde vært med fra starten av, håper jeg de går på en smell akkurat passe stor til at Mafia 3 blir perfekt. Jeg har på følelsen at DLC til spill er litt ute av kontroll. Kanskje på tide med litt lovgivning rundt fenomenet snart? Det er greit å selge ufullstendige produkter, men da skal det fremgå av deklarasjonen så lenge det ellers er grunn til å tro at man kjøper full pakke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ingen som har tenkt på at de kanskje vil finpusse Free Ride, legge på en drøss sideoppdrag og gi det ut gratis som DLC? (vi kan jo håpe...) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Denne modusen funker ikke helt 100%. Ser f.eks ikke points of interest på kartet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ingen som har tenkt på at de kanskje vil finpusse Free Ride, legge på en drøss sideoppdrag og gi det ut gratis som DLC? (vi kan jo håpe...) Det er mulig, men da tror jeg de hadde sagt det allerede. Antar det ville gjort salget mer godt enn alle omtalene fra folk som er skuffet over mangelen. Alternativt har de ikke bestemt seg enda. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er for tidlig å spekulere i noe som helst. I mellomtiden er det en annen helt god DLC tilgjengelig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hva er egentlig den der Free Ride-modusen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Betaler man full pris for et spill bør sånt være inkludert, ikke noe man må betale ekstra for flere måneder senere eller hacke til selv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 synes ikke mafia II står i noen særstilling i å ikke gi alt man ønsker ved lansering. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dessverre er det blitt sånn ja på mange spill i det siste. Men når det allerede er innebygget i koden og må bare låses opp begynner det å bli vel drøyt... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er ikke sikker på "hvor innebygget" det egentlig var siden det ikke fungerer som man ønsker. Mods er mods. Ellers er det nå mye som kan låses opp i spill uten at det er slik. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dessverre er det blitt sånn ja på mange spill i det siste. Men når det allerede er innebygget i koden og må bare låses opp begynner det å bli vel drøyt... Strengt tatt er de jo i godt selskap av f.eks. Bioware når det gjelder å plukke ut allerede ferdige elementer fra spillet før release og slippe dem som DLC på et senere tidspunkt. DLC-syken har gjort spillverdenen til et trist sted, hvor normen er å gi ut halvferdige produkter og forvente positiv oppmerksomhet for det ("vi har jo DLC klar med en gang, hvor kult er ikke det lzm!?". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Som sagt, det er en ny måte å drive butikk på som kanskje hadde hatt godt av litt regulering. Det er greit at man lanserer spill som føljetonger, men da skal det være helt soleklart. "Mafia II - episode en". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Akkurat det jeg også har poengtert tidligere, at spillselskaper baserer seg omtrentlig for mye på DLC. En gang for lenge siden fikk man spill 100% ferdig og få bugs. Så begynte man å få uferdige spill og tonnevis av patcher. Nå er vi over på halvlagde spill Expansions, DLCer og patcher. Endret 30. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe? Endret 30. august 2010 av Barkster Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Finner ikke mappen hvor denne gui-main.sds filen skal legges. Bruker windows 7. noen som kan hjelpe? C:\Program Files (x86)\2K Games\Mafia II\pc\sds_en\gui Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er for 64bit utgaven av windows. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå var aldri Freeride-modusen i Mafia noe jeg spilte noe særlig...Freeride Extreme derimot - DET var saker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg