Gå til innhold

velduftende vaskemiddel?


Anbefalte innlegg

ingen vaskemidler eller skyllemidler jeg har prøvd lukter noe særlig sterkt. Bare svakt om det er parfymert. Finnes det noe som lukter litt kraftig. Jeg har blitt vandt med det etter å ha levert klærne på vaskeri i et halvt år og fått klærne igjen sterkt parfymert, strøket og brettet. Nå som jeg vasker klærne selv igjen er det ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du egentlig at det skal lukte kraftig parfyme av klærne?

Er det ikke bedre å spare huden for det og heller bruke en vanlig parfyme?

 

Nei, det bør lukte godt av klærne, er parfymen god er det like riktig som å bruke noe som lukter godt i håret. Det er en uting denne hysteri som er så utbredt nå i dag når det gjelder alt som kan være skadelig.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du egentlig at det skal lukte kraftig parfyme av klærne?

Er det ikke bedre å spare huden for det og heller bruke en vanlig parfyme?

 

Nei, det bør lukte godt av klærne, er parfymen god er det like riktig som å bruke noe som lukter godt i håret. Det er en uting denne hysteri som er så utbredt nå i dag når det gjelder alt som kan være skadelig.

Hvis jeg vasker klærne mine med vaskemiddel som er sterkt parfymert begynner det å klø.

Jeg ser heller ikke poenget med sterk parfymelukt fra klærne til folk. For min del tenker jeg billig vaskemiddel fra Nille om det er kraftig lukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe jeg er usikker på er om det er skyllemiddelet eller vaskemiddelet som påvirker duften fra tøyet mest. Jeg vil tro at vaskemiddelet kan være uparfymert mens skyllemiddelet er kraftig parfymert for et godt resultat.

 

Ikke helt Nille, men jeg prøvde first price skyllemiddelet til KIWI,tror det kostet 8 kroner, men det var ikke noe sørlig kraftig. Det duktet svakt godt, men ikke sterkt nok.

 

Det skulle vært mer knall i duften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...