Gjest What Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hello! Tenkte jeg skulle greie ut om et lite "problem" jeg har eller hva jeg skal kalle det. I det siste har jeg vært litt frempå med en annen jeg har hatt et tidligere "forhold" til. Jeg selv har kjæreste, og det har også motparten. Problemet ligger i at min kjæreste er bortreist i et år, og avstandsforhold er noe dritt. Jeg elsker kjæresten min, ingen tvil om det, og dette vil jeg holde fast i. Men jeg og den andre parten har alltid vært litt på flørten sånn ellers og, selv om vi helst vil kalle oss selv venner. Det mest mystiske med det er at vi aldri snakker om det, det bare skjer, og da snakker jeg om ting som å stryke på hverandre i skjul mens vi ser film med andre venner for eksempel. For min del synes jeg dette er spennende. Men har jeg dårlig samvittighet? Neppe. Hvorfor det? Man skal jo ikke holde på slik. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bli sammen med den andre i steden for kjæresten min. Hvorfor faen er det slik? Hadde vi hatt sjansen hadde vi helt sikkert gjort noe jeg/vi hadde angret på, men uten noen slags skyldfølelse. Faen, hva skjer? Har IKKE følelser for den andre parten, og heller er jeg ikke en kåt jævel Lenke til kommentar
Gjest what Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Og beklager om tråden ble litt rotete.. trøtt... Lenke til kommentar
Gjest gone1year Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 dump kjæresten da. avstandsforhold varer sjeldent, og det er jo en veldig god grunn til å gjøre det slutt når han skal være vekk 1 år Lenke til kommentar
Gjest NEJ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 dump kjæresten da. avstandsforhold varer sjeldent, og det er jo en veldig god grunn til å gjøre det slutt når han skal være vekk 1 år Er nok ikke en mulighet elsker jo kjæresten over alt! Lenke til kommentar
Gjest meagain Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 vis du elsker kjæresten din over alt, så hvorfor klå på en annen venn? Det som er farlig når dere holder på med dette er at det plutselig skjer noe som dere ikke hadde ønsket. spesielt vis det plutselig er alkohol i bildet og dere pleier å friste værandre edru så er det veldig fort gjort å havne i klinsj en dag. 1 Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Forstår egentlig godt at du flørter med en annen slik din situasjon er, det er grunnleggende for mennesket å søke bekreftelse og nærhet til andre. Men det er uansett dårlig gjort ovenfor kjæresten din, som du selv er klar over. Ev. kan du ta opp med typen din om du kan ha intimt samvær med en og annen om du spør om lov, viss du tror han kan være åpen for det. Viss ikke tar han det nok ganske negativt om du spør. Ellers kan jeg ikke si annet enn at jeg forstår hvorfor du gjør som du gjør, selv om det ikke er akseptert i det brede samfunn. Spenning og lyst er motivasjonskraft nok, og om du er "på flørten" fra før er det ikke så rart. dessverre er det mange som ikek ser at det går an å skille mellom sex og kjærlighet. Men husk på at du har kjæreste, og at han mest sannsynlig ville bli dypt såret om du var utro. Igjen, er åpent forhold kanskje en mulighet? Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det finnes enkle regler å forholde seg til. Er man sammen med noen så er man sammen med noen. Skal man prøve seg på noen andre så gjør man det slutt med kjæresten først, SÅ kan man klå. Ganske enkel og grei regel egentlig. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvis du ikke klarer å holde deg til en, så får du spørre begge om de har lyst til å dele på deg. Ellers så må du velge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Som Sapere_aude sier, så forstår jeg at og hvorfor dette skjer. Jeg har selv vært i avstands forhold og vet derfor hvor godt det er med litt ekstra oppmerksomhet. Men du må ta et valg, holde på slik du gjør nå er ikke akseptabelt. Det er mer alvorlig enn en uskyld flørt på byen.. Jeg tror det beste du kan gjøre er å fortelle kjæresten din hva som skjer så får h*n bestemme videre fremgang. Viktig å være ærlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå