Th0mas Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Når jerg starter opp maskinen må jeg velge mellom to forskjellige OS selv om jeg bare har ett OS inne. Tror dette er på grunn av en liten feil som skjedde ved win installeringen. Jeg må velge mellom Microsoft Windovs XP Pro (som er systemet jeg faktisk har installert) og Microsoft Windows(?)! Dette er irriterende i og med at det tar 30 sekunder ekstra ved oppstart hvis jeg ikke sitter å "passer" på maskina. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Egenskaper på "min datamaskin" --> Avansert --> Oppstart og Gjenoppretning. Her kan du fikse på ett par ting. Visst ikke det hjalp så si i fra :smile: Lenke til kommentar
Legion Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Start->Run: msconfig i boot.ini tabben setter du Timeout til 0 eller 1 sekund(eller hva du nå vil). Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis du ikke sitter ved maskina, har det vel heller ikke så veldig mye å si om det tar 30 sek ekstra? :wink: Lenke til kommentar
warillion Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Du kan redigeer boot.ini Greieste er: notisblokk, gå på c: og så skrive manuelt at du skal åpne boot.ini. Resten forstår du nok selv.Det er ganske selvforklarende det som står i boot.ini. ADVARSEL: Ikke rediger denne uten at du har tatt sikkerhetskopi. Gjør du noe feil vil ikke windows starte. I det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå